Sunday, March 01, 2009

Starter !

blog nih dibuat konon macam aku nak gantikan diary yang aku tulis hari hari. jimat dakwat dengan kertas siket. untuk mencerita kan perjalanan hidup aku. aku bangkit dari mase silam. aku kembali ke dunia nyata dengan semangat untuk sisa sisa hidup yang akan mendatang. tanpa bayang bayang mereka yang menghancurkan hidup aku dulu. tanpa rase sedeh dan pilu. tanpa dibebani masalah. aku kene kuat aku kene tabah aku kene bangun dengan kaki sendiri. bukan senang nak bangun bile kite da jatuh terduduk. nak pulak bangun hanya berbekalkan semangat sendiri tanpa bantuan orang. bukan senang nak jadi aku oke.

ceh gile ayat aku macam sastera pulak kan.
cop aku tak amek sastera oke.
nih aku pakai taram je.

:) da la merepek cimi oi.

0 Comments:

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.