kalau la...


kalau la kite bole bace isi haty orang mesty kite bole taw ape yang orang tuh rasa tentang kite. ape yang orang tuh pikir tentang kite. ape yang ada dalam haty seseorang yang kite kenal dan yang kite tak kenal. orang tuh suke kite ke. orang tuh sayang kite ke. orang tuh benci kite ke. orang tuh ada rasa marah dengan kite ke. orang tuh dendam dengan kite ke. orang tuh cube main kan kite ke. tak payah la kite susah susah nak pikir dan pikir dan pikir lagi. tak payah kite nak rasa sakit haty pada kemudian nyer. dan kite tak kan ada rasa ragu ragu. tapi nanty bile kite da dapat bcae haty seseorang tuh mesty kite tak rasa surprise da sesuatu perkara tuh. tapi lau sesuatu surprise tuh sekadar akan menyakit kan kite untuk ape kan. huurrmm~ cam ner lak tuh ea??

since after aku demam last last week tuh. selera makan pun da kurang. sampai waktu makan pun aku bole lupe. sedar sedar dah tengah malam baru terpikir hari nih tak makan lagi. macam banyak pulak menda nk pikir dalam kepala nih. sangat berat. kadangkadang aku kusut dan bosan pastu mood hilangterbang melayang ditiup nagin sepoi bahase. kes macam nih la senang membuatkan aku jatuh sakit. maka ia akan jadi 1 jalan penyelesaian yang mudah iaitu tido dan tido dan tido. betol tak?

2 comments:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

huhu...chill babe...
enjoy ur life...hiks...;D

♥ miss cimi ♥ said...

hehe,,i2 la maw gumbira2,,