Tuesday, August 25, 2009

Mid Term ~ Terengganu 3days

Ak da stat cuti mid term 21 Aug 2009 dan kami telah merancang untuk ke terengganu,, yer, i2 adalah ari 1st pose kn,, mlm 21 Aug tuh kami telah bermalam di uma yati,, maknanyer sahur uma yati la,, hehehe,,

~ PART 1 ~


22 August 2009
kul 4 pg kowt bangun sahur [mcm pose kn],, wahahaha,, memandangkan bus kami kul 8pg,, jd ak bercadang xmaw tdo la konon afte sahur tp terlelap jua,, sedar3 da 6.30pg,, ak bgun tros la mandy,, memandgkn ak paling lame mndy, kne mndy lu,, kikiki,, br la ak kejot mereka bgun solat dan mandy,, mereka agak kelam kelibut jgak la,, tp kami tetap smpai on time kat terminal,, sebelom naek bus pn kne berposing gak taw,,
MyEm0.Com

kaki kami yg cumel!!

nih la akak yati yg berbesar aty menghantar kami pagi3 ke terminal,, thx achik!!

Sara candid pic nih dengan jaya nyer,, kakaka,,
Haishhh,, yg ni plak time dlm bus,, ngeh3,, ak xpat tdow pn sepanjg perjalanan pasal aircond da la sjuk cm nk bunuh ak,, pulak tuh ak nih law naek bus kne mkn gule3 br tekak xloya [penyakit ak dr kecik.bkn takat bus jew.kete pn sama.ak pn pelik lar.],, tp ni kn bln pose,, mn ley mkn,, oke3 ak sedang bertahan dgn muke slamber badak,,
yer,, mereka sedang tdow dgn nyenyak nyer,, sungguh ak jeles,,
Afte mereka bgun tdow,, agak nk dkt smpai la jgak,, hehehe,, mereka mewajibkn ak pakai mask pasal ak masih dlm keadaan batok3 [lupe mkn ubt pg td],,
da smpai kat terengganu,, ngah tunggu abg jan dtg amik ktrg,,
ptg3 bl da xde keje nk wat,, ni bkn g merempit oke,, ni nk g bazar ramadhan,, skali pusing3 kmpg,, best taw,, yg bwak moto sumer xde lesen,, tp xpe dlm kmpg jew kn,,
mcm nk pilih sayur,, bdk yg jge sayur nih pn pelik dgn kami,, kakaka,,
oke!! tamat suda tok ari 1st,, hahaha,, sgt riang gumbira,,
huh,, mmg pnjg pasal pic bnyk sgt,,
** nk wat scroll pic tp xjd sume lari,, sob3,, kne g tuntut ilmu balek nih,,
** sgt rindu beliau ~Mr Curious~

8 Comments:

riBEna said... [Reply to comment]

wahhh..bgus3!! pakai mask nek bas! hehehe~

.: wan r0hayaty :. said... [Reply to comment]

aku x update g,,,
sgt mlas,,,
heheheheh

cik intanurulfateha said... [Reply to comment]

.comeynyee cimi neh
.kecik je
.hoho

♥ Cik Cimi ♥ said... [Reply to comment]

-ribena-
yer.
demi menjage kselamatan pnumpang.
kakaka.

♥ Cik Cimi ♥ said... [Reply to comment]

-wan rohayaty-
ak taw ko mmg lg mls dr ak kn.
ngeh3.

♥ Cik Cimi ♥ said... [Reply to comment]

-cik intanurulfateha-
yer.
mmg cumel.
kikikiki.
kcik la sgt kn.
tp lg besa dr intan.
lalala.

yeop said... [Reply to comment]

comey2 semuanya harharhar dasat akak yg bwk lc es tu aku pun x reti nak bwk moto manual clucth hehe

♥ Cik Cimi ♥ said... [Reply to comment]

ko xreti bwk moto clucth kew?
ni nk gelak nih.
wahahahahahaha.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.