✿ Tag Dimase Lapang

1. Bekas kekasih saya:
~owh tah.saye xtaw.

2. Saya sedang mendengar:
~lagu3 di hp saye.

3. Mungkin saya patut:
~pegi mandy.hahaha.

4. Saya suka:
~makan.tido.on9.msg.bace komik.shopping.

5. Sahabat-sahabat baik saya:
~ramai.nak saye senaraikan kew?

6. Saya tak faham:
~kenape saye jadi begini.

7. Saya kehilangan:
~diri saye yg dulu.

8. Ramai yg berkata:
~pp saye tembam.[ade ubat langsingkan pp x.]

9. Makna nama saya:
~mulia.berani.bijak.

10. Cinta itu adalah:
~luas.complicated.

11. Di satu tempat seseorang sedang:
~buat ape yg dy suke lar.

12. Saya akan cuba:
~jadi lebih baek kowt.hahaha.[iye3 jew.]

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
~sampai bila2.forever.

14. Telefon bimbit saya:
~sony erricson kaler pink dan itam

15. Bila saya terjaga dari tidur:
~tengok pukul berape.tengok hp.

16. Saya paling meluat bila:
~bile saye rase meluat la.[pe punya jawapan nih.]

17. Pesta/parti adalah:
~mase bersuke ria.

18. Haiwan paling comel yg pernah saya jumpa:
~kucing nenek saye kowt.


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
~semua pun seronok kowt.

20. Hari ini:
~hari rabu.

21. Malam ini saya akan:
~tgk tv dan on9 dan msg beliau.

22. Esok pula saya akan:
~tunggu esok la baru taw.

23. Saya betul2 inginkan:
~nty saye pikir dulu.

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi tadi:
~alamak.selekeh giler.

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
~pusat membeli belah dengan mak.arked permainan dengan bapak.

26. Makanan barat atau jepun:
~kampung buleh.hahahaha.

27. Bilik yang terang atau gelap:
~terang kowt.

28. Makanan segera adalah:
~instant megi n bubur.

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang:
~tata kowt.

30. Siapa yang anda mahu tag:
~sape nk jwb sile lar amek eah3 wat mengisi mase3 lapang.

1 comment:

iLaSyakiLa said...

hahhha..
kila amik ek..
hehhe..
t bce r..
hahhaa..