✿ Ayuh, Kembali Ke Sekolah!!

Oyeyy!! ade yang kate zaman sekolah best,,
tapi aku rase cam worst jew,,
tah,,
pasal aku baek sangat kowt,,
kew aku jahat sangat,,
aku memang xsuke zaman sekolah,,
huh,,
tapi tetibe bile tengok baju sekolah adek aku nih,,
rase cam da lame xpakai,,
maka dengan itu aku telah merasmikan baju sekolah adek aku nih,,
hahahaha,,
.
.
.
jeng jeng jeng~
.
.
.ade rupa budak sekolah x??
c??
aku masih cumel kan3,,
g sekolah muke kene la nerd jew,,
hahaha,,
sile puji aku comel,,
owh but pliz jangan kate aku pendek oke,,
law x aku tembak korang,,
giler xkejam aku nih,,
pepagi buta aku da anta mms kat besties aku pic nih,,
tapi malam nih nak anta kat boyfee da xbole lak,,
asal eah??
law boley aku nk anta kat ramai owg tapi kredit lak xbanyak kan3,,
huwaahahaha,,

6 comments:

iLaSyakiLa said...

hahahhaa..
sys look short larh..
ahhahahhaa...
but look unmatured..
hikhikhik...
nice2..
ayuh kembali ke skolah..
ahhaha.

riBEna said...

kat bena x anta ponnn
hahaha~

helena's said...

anto kat cikhel sekali la..hehe!

zaman sekolah lucu!

✿ Cik Cimi said...

-kila-
huwaaaa.
unmatured??
ish3.

✿ Cik Cimi said...

-bena-
alamak.
xde no bena lar.
jmpa kat kolej la.
kte bluetooth jew.
heee~

✿ Cik Cimi said...

-helena-
no cikhel pn cimi xde.
hiks~
camner nk anta nih.