Tuesday, January 05, 2010

✿ Last Day b4 Balik Kuantan..

pic credit to google~
so hari nih last day aku kat kl,, sok pagi3 buta da nak gerak,, tapi bukan bermaksud xbalik3 ag da,, heee~ poyo jew kan,, maka aku pun kua ri nih seorang diri,, cian btol budak nih jalan sorang dengan muke poyo,, hahaha,, actually ingat kua nak g beli berukben digi tapi aku kene delay kan dulu sal berukben tuh,, sebab nyer aku kene beli hadiah tuk kesayangan3 aku,, huwaaaa,, sadis betol,, law cam nih tokeh balak pun buleh bankrap,, hahaha,, aku g beli hadiah birthday tuk sara,, n aku belikan hadiah birthday tuk adik aku sekali,, hope dorang suke la kn3,, law xsuke aku nanges la,, then?? balik la uma,, barang3 pun xhabes kemas ag taw,, ish3,,

*nih ade makna3 pemberian sesuatu hadiah tuh,,
credit to teratak iwaana,,
JAM TANGAN Tanda mengingati setiap masa dan waktu.
CINCIN Tanda ikatan kasih yang abadi.
GELANG Tanda mesra
RANTAI LEHER Ikatan cinta yang perlu perhatian.
SUBANG Tanda penghargaan dan penghormatan.
KASUTSentiasa mengambil berat/prihatin.
PAKAIAN/KAIN Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.
PAYUNG Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.
MINYAK WANGI Tanda cinta
BINGKAI GAMBAR Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.
BUKU Bersifat terbuka dan bertolak ansur.
BUNGA Tanda perkenalan dan tanda sayang
COKELATsemanis cintamu.
LAGU/CD/KAD UCAPAN mengabadikan cinta
SEJADAH DAN ALQURANtandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.
HANDPHONE tandanya kamu tidak boleh jauh darinya
MASUK MEMINANG tandanya dia serius dan betul2 seriuss..!

13 Comments:

ema said... [Reply to comment]

hahha . kalau macam tuh , cik cimi kasi laa hadiah *gelang* utk ema . betul takkkkk ^__^

riBEna said... [Reply to comment]

bear xde ke?
ahaha

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-ema-
hehehe.
buley3.
nty ema bg add ekh.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-bena-
aha.
bear xde la yunk.

iLaSyakiLa said... [Reply to comment]

mane aci sys ema 2 je dpt..
kila mau gak..
x aci2..
huhhuh..
nanes nie..
x dpt adiah..
waaaaaa..
:((

iLaSyakiLa said... [Reply to comment]

mane aci sys ema 2 je dpt..
kila mau gak..
x aci2..
huhhuh..
nanes nie..
x dpt adiah..
waaaaaa..
:((

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-kila-
oke3.
sis bg kila skali.
tp add xde.
jgn lpe bg add eah.
hee~

✿ wanr0hayaty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said... [Reply to comment]

kalau bg hati???

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-yati-
yg tuh xde dlm senarai gak la yunk.
heeee~

. ieqa . said... [Reply to comment]

kalau ta bagi ape² ta bermakna ta sayang kan kak?? huu

iLaSyakiLa said... [Reply to comment]

hahaha..
t kila bg add..
tp klo x smpai adiah..
sepak bntut sys laju2..
huhuhuh...

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-ieqa-
aha.
btol ieqa.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-kila-
ske3 aty.
sekeh kila laju3.
hahahaha.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.