Wednesday, February 03, 2010

✿ Baru Habes Class Wireless.

petang nih clas wireless.
best taw class nih.
siyes xtipu.
tapi.
aku selalu ngantuk even sir syahid wat lawak.
pasal ape tah.
hahaha.
lagi 1 sir syahid suke benor ler panggil aku cimicomot.blogspot.
ni kes pasal dak3 class hebohkan blog aku lar.
aku rase nak sekeh3 jew mereka tuh.
pulak tuh tadi sir syahid kate dy da bace blog aku.
adeh.
"betol kew sir??"
adoiyai.
jadi segan megan lar aku.
da lar blog merapu.
aisehhh.
oke.
sudah penat.
maw tido kew maw bersukan ke padang??
heee~

12 Comments:

riBEna said... [Reply to comment]

baek g pdang
jgn tdo ok cik cimi
hahaha~

@ku d! sin!e said... [Reply to comment]

klas wireless blaja aper??

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said... [Reply to comment]

kantoi ah ko~
mesti dia rjin bkk blog ko gak kan?

applemasam said... [Reply to comment]

maw ke padang??
adakah katil anda itu padang anda?huhh!!

helena's said... [Reply to comment]

pemes lah pasnih cikcimi..hehehe!

kilarakyatbiasa said... [Reply to comment]

erkk..
bwu nk tnye klaz wireless 2 cm ne.
da ade manusia yg tnye..
huhuhuhuhuh...

tgk mcd..
lpo!!

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-bena-
tdow cm best jew.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-aku di sini-
laja wireless lar.
heee~

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-ayu-
agaknyer la tuh.
pe ley wat.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-applemasam-
nmpak cam serupa la yunk.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-helena-
xde pemes cam artis pn.
hahaha.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-kila syg-
nty g try amek clas tuh taw.
best giler.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.