✿ Jangan Sampai Aku Da Mula Benci Orang.

aku bukan jenis cepat marah.
aku bukan jenis cepat cemburu.

aku bukan jenis suka nak cakap.
aku bukan jenis nak tuduh.
tapi.
ada orang buat aku jadi camnih.
pehal lak weh.
ape masalah ko hah.
saje nak wat aku saket aty.
silap hari bulan ada jew yang dapat maki free.
bengang betol r.
aku xnyusahkan hidup ko pun.
blah r dari hidup aku.
jangan nak sebuk3 da.
aku taw jage hidup aku.
aku taw jage org3 yang aku sayang.

9 comments:

ema.razali said...

hyee babe . tamo marah marah . nanti cepat tua tau :)

m!S$ sImpLe.. said...

hoi cucu kebayan,
ngamuk asal???
pelik2 sudaaa

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

erm..
dh la jgn gaduh2
tak baik..
jgn ngamok2 k
aku pn xreti nk ckp la

✿ Cik Cimi said...

-ema-
i xmrh ske3 je.
kcuali owg wt i mrh.

✿ Cik Cimi said...

-jan-
ngamuk sbb bngang jew.
hahaha.

✿ Cik Cimi said...

-aty-
xgado pn.
luahkan prasaann je kat cni.

@ku d! sin!e said...

bawak bersabar jer yea...

♥ Cik Cha said...

cha pon tak suke mrh2..
but in certain part..
klu da stat mencik org..
sumpah smpi bile2 tak ley kwn org tu..
da cube tp tak leyh..
so jgn stat mencik or mrh2 oke..
chill darll..

Anonymous said...

what the..............................................................................................................................................................hell