Thursday, March 04, 2010

✿ Jangan Sampai Aku Da Mula Benci Orang.

aku bukan jenis cepat marah.
aku bukan jenis cepat cemburu.

aku bukan jenis suka nak cakap.
aku bukan jenis nak tuduh.
tapi.
ada orang buat aku jadi camnih.
pehal lak weh.
ape masalah ko hah.
saje nak wat aku saket aty.
silap hari bulan ada jew yang dapat maki free.
bengang betol r.
aku xnyusahkan hidup ko pun.
blah r dari hidup aku.
jangan nak sebuk3 da.
aku taw jage hidup aku.
aku taw jage org3 yang aku sayang.

9 Comments:

ema.razali said... [Reply to comment]

hyee babe . tamo marah marah . nanti cepat tua tau :)

m!S$ sImpLe.. said... [Reply to comment]

hoi cucu kebayan,
ngamuk asal???
pelik2 sudaaa

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said... [Reply to comment]

erm..
dh la jgn gaduh2
tak baik..
jgn ngamok2 k
aku pn xreti nk ckp la

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-ema-
i xmrh ske3 je.
kcuali owg wt i mrh.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-jan-
ngamuk sbb bngang jew.
hahaha.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

-aty-
xgado pn.
luahkan prasaann je kat cni.

@ku d! sin!e said... [Reply to comment]

bawak bersabar jer yea...

♥ Cik Cha said... [Reply to comment]

cha pon tak suke mrh2..
but in certain part..
klu da stat mencik org..
sumpah smpi bile2 tak ley kwn org tu..
da cube tp tak leyh..
so jgn stat mencik or mrh2 oke..
chill darll..

Anonymous said... [Reply to comment]

what the..............................................................................................................................................................hell

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.