Monday, May 24, 2010

✿ Annual Dinner DCN

.ini adalah entri bergambar.

Place : Megaview Hotel
Time : 7-11pm
Theme : Red Carpet Glamorous

entri patot nyer da lame tapi aku kan bz dengan final.
so baru sekarang dapat wat.
hehehe~
aku dapat rase nih entri bergambar.
banyak giler gambar aku nak upload.
sangat best oke dinner nih.
makan pun sedap.
have fun.
semua sporting.
semua cantek.
semua ensem.
hahaha.
kami start gerak dari kolej kul 6 lebeh.
so kami sampai on time la.
but kene tunggu lecturer and vvip la kan.
so sempat la bergambar3.
sangat giler camera.
uh.
jemput la lihat gambar nih dengan riang gembire.
ngeeee~

.makanan yang enak.

.aku & amir.
.besties.
.coursemate.

.time wat persembahan.

.from left : yati, aku, amir, hifny, zaim.

.from left : are2, izim, yuyue, lin, ema, nisya.

.from left : harry, faris, wan.[yg len xigt nama]

.from left : ateh, sarah, yati, bella, ayue, ika, che'a.

.from left : nizam, fiq, zaim, wan, capix, amir, hifny.

.from left : miza, wani, ita, aida, husna, ikmal, mama, yana, wan achik, capix, wan.


thx coz sume hadir pada majlis nih.
korang memang giler3 n best!!

0 Comments:

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.