✿ Bagaimane Yer?

aku cam ter tanye3 pla.
dulu mase aku buat blog pasal ape ea.
cop3.
camne ea aku wat blog dulu.
giler ketagih.
sampai sehari bape kali post da.
camne ea nak mula kan balek wat blog nih.
aku macam da hilang ingatan la pla kn.
search sana search sini.
tengok sana tengok sini.
cari info sana cari info sini.
cari widget sana cari widget sini.
bace coding sana bace coding sini.
last aku yang pening.
apasal macam susah pla nak wat blog nih tetibe.
ngok betol la ko nih cimi.
aisehhh~

4 comments:

Ismail Noh said...

Biasalah, umpama baby yang baru lahir :) macam itu lah kita berkenal-kenalan dengan blogspot :)

CinTa Lea IxoRa said...

sme la awal2 ade blog pegi mane2 pon pk nk wt entry blog je..
ade je idea sket pk nk update blog je...
skg mcm da xde semangat cam dl

✿ Cik Cimi said...

ismail noh~
aha.
betol la tuh.
eheh.

✿ Cik Cimi said...

cinta lea ixora~
taw tape.
hehe.
tapi sekarang da semangat balek.
mesty semangat taw lea.