Wednesday, May 26, 2010

✿ I Am or Am I ?

i am a fresh graduate.
ada sape3 nak bagi keje tak.
or nak amek aku sebagai pekerja.
hahaha~
rite now aku tengah duk goyang3 kaki sambil layan internet.
haishhh.
tak sampai seminggu pun lagi aku kat rumah.
sangat bosan duk kat rumah.
aku tak taw la nak buat aktiviti ape lagi.

nak kua tak kan nak jalan sorang3 kan.
semua orang bz keje di waktu siang.
adoiyai.
selaen dari makan tido on9 pe lagi aku leh buat nih.
aku tengok tv pun rase bosan.
agaknyer pasal aku lame sangat tak tengok tv mase kat hostel kowt.
bace novel lak rase nak tido.
rase macam ngadap buku3 yang aku laja lak.
tapi naseb la novel nih menarik ckit.
dah dah dah.
cukup3 la merapu cimi.
tata.
mahu pegi makan megi.
da lame tak makan megi.
cam rindu plak.

7 Comments:

riBEna said... [Reply to comment]

xpe leh lex
bena nex wek da kne practikal
heeee~

Amore said... [Reply to comment]

drpd ko duk termenung... bek kiter pi jalan.. nak?? cuti ak ader lg sebulan setengah ney... beshnyer... ak cuti 3 bulan.. mengalahkan org cuti bersalin...

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

bena~
hiks.
slamat prktikal.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

amore~
mak aih.
lmenyer cuti.

intanurulfateha (◡‿◡✿) said... [Reply to comment]

.fresh graduate?
.eh, dah konvo ke cimi?

.x mo cont dgree?
.ke nk keje pastu kawen?
.hakhak!

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

intan~
aha.
konvo bln 10 nty.

nk cont.
da kne pkse pn.
wahahaha.
kawen tuh xtaw ble.

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said... [Reply to comment]

bosan kn kak??
keje yg same hri2..
aku nk keje kt rumah ko blh??

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.