Contest Mata Menawan.

cantek kan mata tuh.
bukan mata aku ar.
hahaha.
da lame giler tak join contest.
tetibe ter usya blog yang ade contest.
contest nih di anjurkan oleh cik nur fatin fatihah.
law korang nak taw lebeh detail boleh singgah ke blog beliau oke.
aku letak gambar nih.sebab aku suke la gambar nih.
si boyfee yang amek kan secare candid.
familiar tak budak nih.
menawan ke mata aku nih?
weeee~
maka dengan itu aku rase nak tag beberape orang yang comel lah.
hiks~
1. ieqa
2. cikhel
3. ribena
4. intan
5. eryza

referral kuh~
.yaya.

law ade sape3 yang berkenan di haty nak join sile la jemput and jangan lupe link kan aku sebagai referral ya. winkwink~

3 comments:

Ryan Valentine said...

cantik n original..
i like it! ^^

✿ Cik Cimi said...

ryan~
muke tak tido la nih.

iRa~" said...

heee..jom la join sekali cimi..:)
wah ni contest mata la plak ea..
banyak tol contest skang..hee