✿ Creative Blogger Award?

award nih eryza @ el yg bg.
uhuk aku da biase panggiil dy el la.
el nih satu kolej dengan aku but kami jumpa tak penah bertegur oke.
hahaha.
tetibe kami bole friendly kat fb and blog.
well friendship never end oke el.
alamak el.
am i creative??
no la sayang.
cimi menaip pun sebab suke3 nak story pasal life and feeling.
cimi pun banyak belajar dari blogger3 laen.
btw thx a lot oke.
muaaahhhxx!!
sayang el.
oke law suruh forward3 award memang aku fail sangat.
bagi aku sume blogger pun sangat creative.
dorang ade gaye penulisan sendiri.
maka aku bagi kat sume blogger yang lalu kat blog aku oke.
aci la eah.
wink3~
thx to my love yang tolong upload.

3 comments:

helena's said...

fuhh terus dpt award..hehe

✿ Cik Cimi said...

cikhel~
eheh.
suke plak dy.

eryza said...

down to erth dia ni~ comel tul~ :P
he3..pelik kan friendship kite? :p
yup~ friendship never end oke?
sayang cimi juge!
muah5!! ^_^