Saturday, June 26, 2010

Harini Saye Telah...

harini saye masak tomyam.
bile mak saye asyik paksepakse pegy dapur.
harini saye jadi baby siste pada anak jiran yang berumur 3 tahun.
saye mandy kan beliau.
saye tuka kan pampers beliau.
saye basuh kan beyak beliau.
saye buatkan susu beliau.
saye bagi kan beliau makan.
rase macam da jadi pekerja nusery balik je.
naseb la saye pernah menguruskan nusery makcik saye dulu.
maka saye tidak kekok menguruskan mereka.
naseb jugak saye nih comel.
maka budakbudak nih suke saye.
hoho.
saye hebat la hari nih.

oke stop.
ayatayat diatas sangat sopan.
tetibe rase mahu jadi sopan.
macam suri rumah tak bertangga je hari nih.
ade sapesape nak hantar anak mereka tak?
selamat punya anakanak kalian.
hahaha~

6 Comments:

ribena.illina said... [Reply to comment]

dah de gaya cam nk berumahtngga ni..
susun tangga ckit2 ok
ehehehehe~

sarah shafie said... [Reply to comment]

dh mcm ibu dh..hhehe

Norasikin said... [Reply to comment]

Tak lama lagi ada la jejaka sambar

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

ribena~
tangga ta tersusun la plak.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

sarah~
hahaha.
macam je la.
but not sure ready to be or not.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

norasikin~
alamak.
sape la yang nak an.
sian betol.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.