Wednesday, June 09, 2010

✿ Jemput Makan.

lalala~ tetibe keterajinan nak buat cucur. tak ke pelik tuh cik cimi dengan senang haty mahu masuk ke dapur. iyer memang sangat pelik. sebenarnyer semalam mase shopping barang3 rumah tuh aku ternampak cucur ikan bilis adabi tuh. then aku teringat la dulu3 kan ada dalam iklan yang cucur coklat la strawberi la kan3.
ni la pakaging dy. nampak sungguh menarik sekali kan3.dalam keaadaan cuaca yang begini. huhu. sempat plak amek gambar. mendung seperti mahu hujan lagi pula.cucur yang da siap di goreng bersame sos dan air teh o.jemput makan minum petang. sedap ooo. jeles tak? wahahahaha~ eh tapi kan orang tuh kate minum petang macam orang tua3. betul kah? wuuuuuu~ aku memang da tua la. T__T

11 Comments:

ieqa said... [Reply to comment]

adess kecur air liur haaa..

nur hidayah isa said... [Reply to comment]

best ape minum petang...mane de mcm orang tua..sy suke kalo wat goreng pisang..sedap...

♥SYAFIQAH ♥ said... [Reply to comment]

dah lme kot x mkn cucur :(

aMoR said... [Reply to comment]

wes..wlaupon simple...xpi nmpak kerajinan seorang gadis...seperti kamoo

aMoR said... [Reply to comment]

nice

helena's said... [Reply to comment]

lapa terus demm

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

ieqa~
cepat3 pegy dapur pegy buat.
;p

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

nur hidayah isa~
wahhhh.
sadap gak tuh goreng pisang.
yum3.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

syafiqah~
eheh.
pegy beli kat kedai tepung dy.
pas2 ley wat sendiri.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

amor~
thx.
;p

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

cikhel~
hah.
jum3 masak lagi.
eheh.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.