Tuesday, June 08, 2010

Keretapi.

hee. tadi petang aku kua dengan my lil sis pegy beli barang3 keperluan rumah kat UO. hahaha. memang tak beringat bile berbelanje kan3. taw3 tetibe cash 200++ hilang plak. eheh. [suda sengeh3 macam kambing]. nak aku list kn ke? hahaha. tak payah la. kang terkejut plak. 2jam dari 5.30 sampai 7.30 membeli belah. eh tak membeli buang dwit. naseb baek bapak tak kate ape. wakakaka. ikot suke haty jew capai barang kan.
time balek tadi bapak aku lalu kat tempat keretapi terbalek. eh korang taw tak? aku pun baru taw.ada masok berite ke? kat jalan kat KLO tuh dekat3 dengan eh tak taw la apa nama jalan tuh. naseb baek keretapi barang yang terbalek. law keretapi ada orang camne la. haishhh. mesti banyak nyawa terkorban kan3. punca nyer apa eh? hurmmm. even family aku bekerja dengan KTMB, tapi dorang pun tak taw ape punca nyer. da beberape kali da berlaku. ada orang dengki kew? entah la. macam3 la sekarang nih. memandangkan tadi aku beria nak tengok maka bapak aku pun berenti tepi jalan. sempat la aku snap 2 3 gambar walaupun gelap. hikhik.

*see.. orang masih lagi tengah buat keje apatah.*gambar nih da terangkan ckit. law korang buka mata besar3 nampak tak tiang tuh da tumbang. kontena tuh pun tak angkat ag.*mase nih komuter tengah lalu dekat landasan sebelah.

0 Comments:

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.