Thursday, June 17, 2010

✿ Owh ATEH! Rindu larh!

semalam3 aku pegy mid.
cadang nyer nak tengok wayang dengan adek aku.
tapi tak jadi plak.
sebab cite yang dy nak tengok tu lambat plak time nyer.
so cancel je la.
maka kami pun jalan pusing 1 mid tanpa arah tujuan.
then mase kat mcd terjumpe plak dengan ateh.
wahhhh!!
siyes rindu giler.
aku melompat lompat kat situ.
walaupun dy duk kl.
tapi susah giler nak jumpa.
hahaha.
apatah sengal betol kan.
minah tuh da tak terurus da aku tengok.
haishh.
taw la masalah banyak.
lagi teruk dari aku.
ateh, nanty kite hang out oke.
b4 ko g usm taw.
wajib.
luv u!
miss u!

0 Comments:

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.