Sunday, August 22, 2010

kami kembar?


"korang nampak macam kembar."
"eh kembar ke?"
"sape kakak sape adek?"
"korang kembar ea?"
sampai ade 1 abang dalam cc tuh siap kua semata3 nak tanya kami kembar or tak. haha. aku macam nak gelak guling3 kat situ. kelaka ouch. OMG ! what a kontra oke. maybe si sarah nih pakai spec jugak time tuh. tuh yang orang tuh pikir kami kembar. plus plak kami kemane3 bersame je 24 jam.btw ade rupa tak? mesty la tak kan kan. aku nih sopan santun dan comel. si sarah plak law gelak tahingat dunia. =.=" er senyap3 dengar si sarah kang dy jerit3 kat aku.
larikkkkk~~

8 Comments:

ribena.illina said... [Reply to comment]

ehhhhhh
ade la skit iras2!
tu tandanye persahabatan akan makin terjalin lamaaaa..dan selama2 nyeeeeeeeeeee! heee~

εїз Cik Fasya εїз said... [Reply to comment]

yes!
nmpk same!

lieya orange M.I. said... [Reply to comment]

aar sekali pandang, ada samanya...=)

m!S$ sImpLe.. said... [Reply to comment]

aha la weh..
gambar uh muke same...err ahha

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

bena~
eheh.
yup frenship 4eva.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

cik fasya~
hiks.
tQ.
:P

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

lieya~
haha.
tuh la pasal.
abg kdai tuh pon pdg plik je.

✿ Cik Cimi said... [Reply to comment]

miss simple~
rmai pla kmbar aku an.
haha.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.