kami kembar?


"korang nampak macam kembar."
"eh kembar ke?"
"sape kakak sape adek?"
"korang kembar ea?"
sampai ade 1 abang dalam cc tuh siap kua semata3 nak tanya kami kembar or tak. haha. aku macam nak gelak guling3 kat situ. kelaka ouch. OMG ! what a kontra oke. maybe si sarah nih pakai spec jugak time tuh. tuh yang orang tuh pikir kami kembar. plus plak kami kemane3 bersame je 24 jam.btw ade rupa tak? mesty la tak kan kan. aku nih sopan santun dan comel. si sarah plak law gelak tahingat dunia. =.=" er senyap3 dengar si sarah kang dy jerit3 kat aku.
larikkkkk~~

8 comments:

ribena.illina said...

ehhhhhh
ade la skit iras2!
tu tandanye persahabatan akan makin terjalin lamaaaa..dan selama2 nyeeeeeeeeeee! heee~

εїз Cik Fasya εїз said...

yes!
nmpk same!

lieya orange M.I. said...

aar sekali pandang, ada samanya...=)

m!S$ sImpLe.. said...

aha la weh..
gambar uh muke same...err ahha

✿ Cik Cimi said...

bena~
eheh.
yup frenship 4eva.

✿ Cik Cimi said...

cik fasya~
hiks.
tQ.
:P

✿ Cik Cimi said...

lieya~
haha.
tuh la pasal.
abg kdai tuh pon pdg plik je.

✿ Cik Cimi said...

miss simple~
rmai pla kmbar aku an.
haha.