Friday, August 20, 2010

teruja.


korang teruja tak?
tak ke?
hari nih da hari ke 9 kite korang pose an.
aku sangat teruja nih.
rase nak makan banyak sebab lapa.
nak makan macam macam.
pastu sebab nih first day pose setelah cuti. haha.
jadi bersemangat siket an.
naseb perot tak saket macam semalam dan semalam. [disaat cube3 berpose]
saket yang pedih pedih macam gastrik dan tabole bangon.
eh korang penah ponteng cuti pose paling banyak bape?
aku penah sampai 19 hari.
walawehh. pecah rekod an.
nak ganti pon jenuh. kakaka.
oi oi tuh cuti doktor yang suroh yer.
sempat pose 1st day je pastu malam nyer da kene di masok kan ke hospital.
er er. ngeri oi. betol ta tipu.
masok hospital ngeri gile.
jadi kepade yang teringin nak masok hospital sile batalkan niat anda.
hahaha.
oke oke cukup da cimi mengarut kat sini.
orang pon pening nak bace.
selamat berbuka.
Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.