buka dengan yang tersayang.

er. apekah tajuk entri nih?
semalam aku buka dengan kawankawan kolej.
i miss them so badly.
yati - si pembuly yang kejam sampai aku nanges.
ateh - moomoo~ si lembu.
ikmal - ehehe. aku tak taw nak describe sebab ikmal dari dulu ag cool jew.
hifny - my bestfren dari sem 1 ag taw n still my bestfren 4ever.
dorang belaja kat unikl xcept ateh kat usm.
so nih sume da stat cuti.
cume budak unikl je ade clas ag sampai rabu.
nih pon last minute punya rancang.
aku ingat nak ajak ramai ag budak kolej kat kl nih.
tapi mereka tabuka fb kowt.
then ingat nak ajak dorang nih makan kat stesen21.
tapi sampaisampai kedai tabuka.
aku tak tawu sangat tempat laen yang best selaen situ.
so decide makan mcd jela.
so mari la menjamah picture. :D
*sile scroll*
ehehe. nampak sedap x strawberi nih? kat mcd ade jual ke? :P
murtabak pon ade? bia betol mcd nih.
hifny and ikmal. yati aku ateh.hifny n ikmal nih berat bontot taw. kitorang yang kene bangon g belakang meke.depan mcd pon layannn~ thx ikmal sending us home.

credit to my lil sis. aku bawak dy sebab jadi tukang tangkap gambar. haha.

4 comments:

Heidi Shafiq said...

ouh sgt best tgk korg.. :)

✿ Cik Cimi said...

@Heidi Shafiq
best best.
rindu dorg nih.

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

ouch..
rndu sgt..
tp ade sekor lgi blum trubat rndu..
bile ntah mahu jmpe sekor lgi tuh..

pssstt.. org 2 tipu kite,kate nk teman p jalan2 tp die tdoq..
majok! T__T

✿ Cik Cimi said...

@✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
haha.
yg tuh hr3 ak jmpa.
:P

eh perot aku cramp la.
huwaaaa.
salah mkn.