DiGi iPhone 4 Me.

hey hey! i wanttttt digi iPhone 4!!
siapa yang tak mahu angkat kaki sile pergi jauh jauh yer.
tapi saya mahu jugak. lihat lihat gambar di atas.
teruja mahu memiliki ia.
sila bagi saya okeh.



WHY I WANT AN iPhone 4??


FaceTime
Dengan iPhone 4 korang akan rase macam jumpa kawan korang betul betul depan depan je walaupun sebenarnya korang tengah video call. Hari hari pun aku boleh video call dengan family dan kesayangan. *gatal

Retina display
Hah ! Sekarang korang tak payah buka mata besar besar pasal pixel dia 4 kali yee dari iPhone yang sebelum nih. Eh kalau sony aku buka cimicomot mesti jadi buta nak tengok. =.="

Multitasking
Selalu je korang tak cukup tangan nak buat semua kerja dalam 1 mase kan kan. Dengan iPhone 4 kini tiade lagi halangan.

HD video recording
Dah tak payah susah susah aku nak pinjam cam video ayah semata mata mahu merekod pemandangan pemandangan yang cantik dan indah. Bile memiliki iPhone 4 ape sahaje dalam gengaman ku.

5-megapixel camera
Wow ! 5-mp 5x digital zoom dan LED flash ! Sony aku pun 2-mp je. Sadis je bile tangkap gambar kan kan. Dah la nanti nak kena pinjam camera ayah plak lagi.

No comments: