pedas sampai nak nanges.


budaknih buat sambal ikan bilis kering kering punya. sedap sehingga menjilat jari oke. seperti yang korang lihat di atas. TAPI. pedas dy tahengat plak kan. aku makan sampai rase nak nanges lompat lompat guling guling dalam umah sebab tatahan. T________T. sah budaknih lupa aku ade gastrik. aku da la tamakan pedas kan. masalahnya apsal budahnih makan selambe badak je kunyah nyum nyum nyum. TAPI. aku tetap nak makan jugak walau pedas walau lompat lompat walau lepas tuh kene tadah air paip letak dalam mulot. makan dengan roti sedap giler. dem ! tahan plak perot aku yer. siap sedia ubat okeh. TAPI. ape ape pun terime kaseh la bagi. baek betol budaknih. aku tamintak pon suh buat. nampak tak ade CONGRATULATION tuh tuh. hah, sebab konon nya kata budaknih tuk hadiah konvo. wow wow! nak makan lagik. sedap.

13 comments:

bukudiarysofea said...

seronoknye tgk ko makan !
ahhahahhaa

Aizuddin Hanis said...

wah sdp 2~~~ nak gak

sambalkachak said...

aku xdpt pn...

asyfiqaz said...

tu sambal orang melaka ke?
kalu yer, mereka memang pedass..haha

asfz lily said...

wah..
konvo suda..
best nya :D

Heidi Shafiq said...

ko mmg terer la cimi.. aku pun x tahan..

✿ CikCimi said...

@bukudiarysofea
ciskek.
ko seronok gelak kn aku.

✿ CikCimi said...

@Aizuddin Hanis
nak ke?
order kat sara.

✿ CikCimi said...

@sambalkachak
pegy order.
sara sanggup buat tuk ko punya.
lalala.

✿ CikCimi said...

@asyfiqaz
aha.
sambal si sara tuh la.
T___T

✿ CikCimi said...

@asfz lily
aha.
konvo suda.
hee~

✿ CikCimi said...

@Heidi Shafiq
terer kejadah la plak kn.
lompat3 aku kt uma nih.

✿ CikCimi said...

@Heidi Shafiq
terer la sgt.
lompat3 aku kt uma ni hah.