Thursday, October 21, 2010

Tasek Ayer Keroh.

restaurant terapung tasek ayer keroh, sape taw angkat kaki. semalam malam si sara dan si heidi nih pakse pakse aku makan sebab aku tamakan dari hari semalam semalam lagi. sejak sejak banyak keje serabut gile vavi. mood makan aku pon tade. tuh pasal badan pon tanak sehat. pastu maken kurus kering tinggal tulang rangka jew. hahaha. pastu pastu dua orang nih bawak g makan kata tasek ayer keroh tuh. eh silap padahal aku yang drive sampai sana yang tade la jauh mane pon dari bunga raye. tempat dy cantek atas tasek ade banyak lampu lampu tapi aku lupa plak nak amek gambar tapi sangat sangat siket dan jarang jarang pula aku nampak orang makan kat situ. eh apsal eah. talaku kowt. opss. kurang promosi aku rase tapun orang melake nih jimat jimat jep makan luar. mungkin la. tuh cume andaian aku. aku lupa plak nak tanya abang abang yang jage kedai tuh. sebab dorang sibuk memeriahkan suasana dengan karaoke. wow ! itu memang fav sara. tapi semalam semalam sara jadi segan segan kucing pula. auwww~ oke sempat tangkap gambar dorang yang takacak nih tapi makanan nampak kacak plus pedas.

14 Comments:

asfz lily said... [Reply to comment]

mmg best makan kat sne lah..
hehe~

cik helena said... [Reply to comment]

heidi tu sekali tempat belaja ngan cimi ke?hehe

Heidi Shafiq said... [Reply to comment]

sahaja aku lempang ko laju2........

Aizuddin Hanis said... [Reply to comment]

aku suke order air bandung cincau...sdp2x

einaz shah rizal thomas said... [Reply to comment]

haiy owner belog yang cute miut.
nice to see your blog.

:)

popo said... [Reply to comment]

pergh..ptt la heidi x nak mkn kt uma..mkn kt luo jer keje nyer....pergh.....pergh...pergh...pergh...pergh...

isma said... [Reply to comment]

makan x nak ajak aku pun
huhuhuhuh

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@asfz lily
tawu tape.
heee.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@cik helena
aha.
npe?
knl ea?

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Heidi Shafiq
ape pasal plak?
ak tabersalah.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Aizuddin Hanis
yeke?
oke nxt tyme nk order tuh plak.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@einaz shah rizal thomas
hi dear.
thx for visiting here.
:)

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@popo
er er.
popo jgn salahkan heidi.
haha.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@isma
dkt plak kn?

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.