TYKA di UTeM !

wow ! aku dan sara telah seludop tyka masok kolej kediaman dan kampus induk. tyka telah berpura pura sebagai foreigner yang cantek. haha. we are an expert taw. tade masalah nak seludup masok nih. kalau ade keje kosong bole la offer dekat kitaorang.
malam tuh afte amek tyka kat mc bersame sara dan heidi, kitaorang pegy lepak makan. dorang bertiga talapa tapi aku da lapa tahap gaban. so lepak kat kedai makan yang dekat dengan uma kitaorang.then pagi pagi pula bawak tyka naek bus utem dan bermastautin di pusat komputer sehingga beku dan cafe 2 sehingga kenyang sebab kitaorang ade quiz.
petang pulak anta tyka balik uma beliau di bukit rambai. eh betol ke bukit rambai? entah sebab aku ingat ingat lupa jew. hope she's having fun with us. luv u syg !

12 comments:

intanurulfateha said...

tanak sludup kite pun :"(

popo said...

prnyrludup..repot kastam

Heidi Shafiq said...

ah rindu rambut ku yg selekeh..

applemasam said...

intan! mari! kite seludup diri sendiri...hehe..giler ah! fun day!!!!!
aku syg korg sgt2!!
korg slalu bjaye wat aku gelak! :')

m!S$ sImpLe.. said...

bile nk seludup aku???!

bukudiarysofea said...

rambut baru heidi. kah! kah!!

✿ CikCimi said...

@intanurulfateha
bile free?
cakap jew.
ini siyes.

✿ CikCimi said...

@popo
nah 20sen.
pegy maen jauh jauh yer popo.

✿ CikCimi said...

@Heidi Shafiq
hahahaha.
pekan pekan.
tunggu la panjang rambot ko.

✿ CikCimi said...

@applemasam
yes !
want u to laugh more hunn !!

✿ CikCimi said...

@m!S$ sImpLe..
bile ko nak dtg melake??
cakap jew.
aku n sara on jep.

✿ CikCimi said...

@bukudiarysofea
hahaha.
aku tabole stop gelak dow.
kelakau.