Saturday, October 30, 2010

TYKA di UTeM !

wow ! aku dan sara telah seludop tyka masok kolej kediaman dan kampus induk. tyka telah berpura pura sebagai foreigner yang cantek. haha. we are an expert taw. tade masalah nak seludup masok nih. kalau ade keje kosong bole la offer dekat kitaorang.
malam tuh afte amek tyka kat mc bersame sara dan heidi, kitaorang pegy lepak makan. dorang bertiga talapa tapi aku da lapa tahap gaban. so lepak kat kedai makan yang dekat dengan uma kitaorang.then pagi pagi pula bawak tyka naek bus utem dan bermastautin di pusat komputer sehingga beku dan cafe 2 sehingga kenyang sebab kitaorang ade quiz.
petang pulak anta tyka balik uma beliau di bukit rambai. eh betol ke bukit rambai? entah sebab aku ingat ingat lupa jew. hope she's having fun with us. luv u syg !

12 Comments:

intanurulfateha said... [Reply to comment]

tanak sludup kite pun :"(

popo said... [Reply to comment]

prnyrludup..repot kastam

Heidi Shafiq said... [Reply to comment]

ah rindu rambut ku yg selekeh..

applemasam said... [Reply to comment]

intan! mari! kite seludup diri sendiri...hehe..giler ah! fun day!!!!!
aku syg korg sgt2!!
korg slalu bjaye wat aku gelak! :')

m!S$ sImpLe.. said... [Reply to comment]

bile nk seludup aku???!

bukudiarysofea said... [Reply to comment]

rambut baru heidi. kah! kah!!

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@intanurulfateha
bile free?
cakap jew.
ini siyes.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@popo
nah 20sen.
pegy maen jauh jauh yer popo.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Heidi Shafiq
hahahaha.
pekan pekan.
tunggu la panjang rambot ko.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@applemasam
yes !
want u to laugh more hunn !!

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@m!S$ sImpLe..
bile ko nak dtg melake??
cakap jew.
aku n sara on jep.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@bukudiarysofea
hahaha.
aku tabole stop gelak dow.
kelakau.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.