Wednesday, November 10, 2010

Ayah, saye nak nih !!

owh menawan kalbu betol. mahu mahu mahu ! bile la ayah nak belikan aku kete macam nih.
semalam aku benggang gile pork dengan sistem pengangkutan utem. minggu minggu final nih student mesty la penat dan tacukup mase. aku tawu la dy da limit kan timing bus pade 3 waktu je. tapi beragak la sebab takkan satu waktu tuh cume ade 1 bus. bus kolej kediaman laen da 3 kali datang pusing nak amek student tapi bus kolej kediaman aku tasampai sampai. fedup owh. da la tension baru lepas kua dewan pekse pastu tunggu bus nak dekat 2 jam. memang hangin la kan. next tyme jadi ag aku col sume nombor yang ade kat list tuh. grrr !

oke kembali pade kereta idaman kalbu diatas. eh aku tamintak ayah kete mahal mahal pon taw. nih baru rm48600 jew. patu sebab kete nih kaler pink, eh tak kaler dazling red. auwww, mempesona mata memandang. senang tawu nak ulang alik kampus dan kolej kediaman dan uma makcik dan balek uma dan dan laen laen tempat.
aku : ayah, akak nak kete nih...
ayah : ...................
ibu : hah bole je ayah bagi. 3.5 and above.
adek : maty la ko kak.
aku : rase macam baru lepas tikam diri sendiri.
aku [dalam hati] : apsal mase dulu aku dapat 3.5 and above aku tamintak kete sebijik.
kalau ayah aku bagi kete second hand jew pon da tape taw. T__T. kalau aku reti bawak moto mesty ayah aku da bagi moto tapi masalahnya ayah kate basikal pon aku tareti bawak. dem !

12 Comments:

chenta said... [Reply to comment]

kete housemate i yg ini la..dan i dah pernah bawa ^_^

asfz lily said... [Reply to comment]

setuju!!
nak kete tapi xmo kaler pink.
lalala (^_^)

Heidi Shafiq said... [Reply to comment]

mintak dua cimi.. bg aku satu.. :P

Fitrihadi said... [Reply to comment]

wah bertuah jadi anak pompuan..mintak keta je mesti dapat..kitorang laki dapat motor je huh!

asfz lily said... [Reply to comment]

@Heidi Shafiq
3!! minta 3!! hahaha

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@chenta
uhuk~
reli?
nk nk nk~
:D

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@asfz lily
eh eh.
hahaha.
nih bukan pink.
:P

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Heidi Shafiq
ko da de myvi itam suda.
=.="

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Fitrihadi
er masalahnyer i moto xreti bawak.
if reti bawak i da mtk moto da taw.
tp basekal pon i xreti bawak la.
camne nk bawak moto.
=.="

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@asfz lily
senget punya asfz !
:DD

she jirah said... [Reply to comment]

suka kereta ni jugak.
hee~

bukudiarysofea said... [Reply to comment]

4!! mintak 4!!!

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.