Gadis Litar Serba Puteh.


cantek tak cimi ? cimi cantek kan kan ? haha. kasik lempang cimi nih. okeh nih tyme pegy makan kat area litar gokart kat melake nih. dekat jep dengan utem. tapi litar nih sunyi sepi jep. nampak kan kan. apsal tade orang hah ? pelik kan kan. dy tabuka bagi orang maen ke ? macam teringin la nak try. walaupun tapena try. haha. eh cop kedai makan kat sini best. ayam goreng dy best sedap ranggup delicious. er tuh tyme lapa. semua pon aku telan jep. haha. nak cube bole la datang. tyme lunch hour taw. tyme laen lauk habes la beb.

10 comments:

intanurulfateha said...

kuat mkn! ;p

Heidi Shafiq said...

rambut swing~ swing~ ditiup angin..~

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

xcntik pun kau!
kau bajet kau awek yg selalu pegang payung,pakai skirt paras buntot,baju ala2 tersembul dekat litr tu ek??

Fitrihadi said...

ini bukan gadis litar.. ini gadis gadis sengal :p

Kuwe said...

litar tu buat hiasan aja. kahkah. formulavarsity pun tak pakai aih.

✿ CikCimi said...

@intanurulfateha
time tuh TERlapar sangat.
=.="

✿ CikCimi said...

@Heidi Shafiq
nak cakap aku cantek la tuh.
hahaha.

✿ CikCimi said...

@✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
aha aha.

[gile maty aku kene marah dengan B camtuh]

✿ CikCimi said...

@Fitrihadi
eh siot je.
ne ade aku sengal.
aku comel oke.
:P

✿ CikCimi said...

@Kuwe
aha.
tawu tape.
litar wat hiasan jep.