lagu lagu lagu !

cekgu da pening la. lagu ape la yang sesuai nak letak kat awak awak punya movie maker nih. hah hah hah? cepat bagi cekgu idea. nanty cekgu bagi upah coklat pastuh cekgu bawak jalan jalan kat mahkota parade. sape nak upah bagi cekgu idea cepat. esok pagi awak awak da la nak rehersal. habes la cekgu kene bebel dengan cekgu besar. haha. ade tak cekgu camnih? ade ade! aku la tuh.

eh cop berbalek kepade lagu tadi. adoiyai da 100 lagu da dengar tapi tak dapat yang tertarik menarik dihati aku la. tapi kalau letak lagu lemon tree by fool's garden oke x? pastu sambung dengan lagu friend by mocca? pastuh sambung lagu bitter heart by zee avi plak? erk? apsal sume lagu rancak? pastu lagu english jew lak tuh. eh takkan nak letak lagu sedeh plak kan. nih bukan hari berkabung.

awak awak cepat hafal lagu nih semua. best taw. erk? habes la makbapak bising aku asyik ajar anak dorang nyanyi nyanyi jep. cube ajar ngaji kew kan kan. kan ke ag bagos. pang* bagi pelempang siket kat cekgu cimi nih. dah dah sambung keje terbengkalai tuh. babai!

6 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

movie maker ap dia buat?
ak boleh tlg suggestkan lagu
aku kan rockstar
huahua

✿ CikCimi said...

@Fakhrur Razi berkata
weh,kejadah lagu rockstar.
nih gambar budak3 tadka la.
takkan aku nak letak lagu rockstar.
terkejal makbapak dorang tengok.
:P

Heidi Shafiq said...

aku ade byk kaset mengaji.. :P

d.A.o.U.z said...

haha.. fool's garden best kot..

✿ CikCimi said...

@Heidi Shafiq
mengaji la sangat yer shafiq?
penah plak aku naek kete ko ade dengar kaset kan?
:P

✿ CikCimi said...

@d.A.o.U.z
aha.
best best.
comel jew music dy.
:)