Thursday, November 04, 2010

Present System.


nih la system yang fitri buat. system saloon ya. korang bole la datang cube saloon nih. beliau mengambil mase selame 5 hari mengadap coding coding system. hebat kan beliau nih. haha.
yang nih plak muke bangga sebab berjaye siap kan report dalam mase satu hari. haha. giler keje last minute betol. dengan tatido nyer dari semalam. eh tapi sara sempat gak tido sejam. ape nak jadi nih. ish ish ish !

kami memang hebat la konon. orang laen amek mase bulan bulan buat tapi kami yang pemalas lagi rajin nih amek mase tasampai seminggu. owh gile takot nak present. tacaye tengok muke aku nih. tangan kaki semua da beku gile pork. perot menendang nendang baek punya. tapi akhirnya encik amir tatanya banyak pon. tanya siket siket aje. wow ! i like ! A++ please encik amir. haha.

14 Comments:

intanurulfateha said... [Reply to comment]

smoga dpt A++ :)

bukudiarysofea said... [Reply to comment]

encik amir kacak sangat tauu kalau kasi kitrg A. i laf u.

Heidi Shafiq said... [Reply to comment]

korg mmg terbaik..!! :)

hehehe..

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said... [Reply to comment]

tu kn hobby kita buat keje smpai x tidur

Fitrihadi said... [Reply to comment]

yaahhhh aku suka entry ni walaupun aku kelihatan gemuk di situ...hahaha

Epul Azimi said... [Reply to comment]

hebat,semoga berjaya dpt AA++......:)

BENA said... [Reply to comment]

wahhhhh cam bes jek tgk saloon tuh. cam GAME pon ade! heeeee~!

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@intanurulfateha
aminnnn~

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@bukudiarysofea
i laf too.
haha.

*gile.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Heidi Shafiq
yup TERbaek !
:P

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
aha.
hobby yg xkn dpt dikikis slmenya.
:)

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Fitrihadi
zzz~
ne ade ko gemok.
oke je doe.
:)

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Epul Azimi
thx !
aminnnn~
:)

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@BENA
adeh.
bena da kemarok game nih sampai system pon nmpk cm game ea.
:P

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.