tido dengan lena.

dua menda nih penting tuk aku bile nak tido.
hui hui hui mesty ade.
penting = wajib oke !
kalau tak macam mane nak tido.
pegy mane mane pun bawak.
eh maksudnya kalau mahu tido tempat laen selaen uma sendiri.
eh da macam ponti pon ade aku tengok gambar nih.
da da mari tido.
selimut dengan bantal da panggil.
ta elok tido lewat lewat nih.
ta baek tuk kesihatan.
er habes tuh yang tiap tiap malam aku ta tido tuh ape? =.="

11 comments:

applemasam said...

takut doe tgk gmba kau nih..hahaha

Heidi Shafiq said...

tolong..!! hantu selimut..!!!

cik lya said...

hee...ni dpt tdo lena mesti psl dah abes xm kan kan kan heee

BENA said...

xbaek tuk kesihatan ek ? ish2. da la bena keje mlm . aiyakkkk . heee~

aNn fArhaNaH said...

tido diri meyh? hahahaha

✿ CikCimi said...

@applemasam
macam ponti x??
hahaha.

✿ CikCimi said...

@Heidi Shafiq
hahaha.
siot je.
slimut ksgn aku nih taw.

✿ CikCimi said...

@cik lya
aha paper da habes.
oyeahhh~

✿ CikCimi said...

@BENA
er er~
no komen.
:D

✿ CikCimi said...

@aNn fArhaNaH
aha.
tido diri.
hahaha~

bukudiarysofea said...

hantu Te*eK