Babai Pangkor Hello Lumut & Teluk Batik !

hari nih pagi pagi lagi aku tak larat nak bangun pasal kene saket kepale. adek mak bapak aku da melepak kat pantai. dalam pukul 9 baru aku bangun tuh pun pakse diri je. sian adek aku sebab da janji nak teman dy mandy pantai.

aku pegy pantai jap je nak tengok tengok buat kali terakhir dan tinggalkan jejak la. kemuadian balek bilek minum susu makan roti teros packing semua barang. pukul 12 da kene checkout. lupa plak aku nak amek gambar beg yang da beranak pinak.

satu je aku sempat amek nih beg penuh dengan hasil laut yang borong kat kilang tuh. HAHA.

naseb baek tak ramai orang dekat jeti hari nih. babai pangkor. feri da gerak nak pegy kat jeti lumut. elok sampai lumut hujan turun lebat gile maka makin saket la kepale aku kene hujan. tapi hujan pon tak menghalang mak bapak aku dari sambung shopping kat sini plak. HAHA.

yang nih bukan aku ye, nih adek pompuan aku. mase nih nak pegy makan kat kfc. kemudian kami sempat singgah teluk batik tapi pantai dan air dy tak de la cantek jernih cam pangkor. sempat jugak la bergambar bagai kat sini. barulah akhirnya perjalanan diterus kan ke kuala lumpur balek uma sendiri. cuaca memang tak berape baek hari ni sebab hujan je sampai kl.

10 comments:

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

sopan dan ayu..
waka waka eh eh

applemasam said...

best nye jln2....:(

syafiQakarim said...

babe..25-27 tu baru je i pegi
lumut.byk gila borong sotong.
then g pangkor.
hahah..hawat nya laaa kita tak
ketemuan.. ;D
i hate tau..

eryza said...

bestnya~~
cimi, kat teluk batik tu ada muzium batik ke? yang kite tau, cuma ada muzium siput kat teluk batik tu~ :)

✿ CikCimi said...

@✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
ayu eah?
realy?
hahaha.

✿ CikCimi said...

@applemasam
nxt tyme ko g la plak.
:)

✿ CikCimi said...

@syafiQakarim
alaa. yeke?
npe kte xjmpa kn kn.
hee.
law i taw msty da set nk jmpa nye.
:D

✿ CikCimi said...

@eryza
eh entah.
kite pon xtaw.
pakai hentam je muzium ape.
:D

Aujinz said...

wow.. bestnya cuti.. koh koh koh

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih