Bile Nak Panjang Nih?


tengok la tengok la aku rase rambut aku terbantut la pasal terkejut kowt sebab aku da lame gile pork tak potong rambut tetibe aku potong zaasssss jew kat salon tuh. ceh konon tak menyesal la rambut da panjang sampai pinggang pastu pegy potong pendek lagi yer pendek lagi aku cakap kat aunty yang potong tuh. termasok rambut depan yang huduh macam pekan. asyik nak kene sepit jew tak bole jatuh jatuh jurai jurai kan kat dahi. eh cepat la panjang rambut cepat la. makcik ORKED iaitu makcik kepade KUNTUM kate kene berak hari hari baru la cepat panjang. tapi makan pun tak macam mane nak pegy berak hari hari kan. rasenya aku kene usaha lebeh. usaha kan tangga kejayaan pastu di iringi doa mesty rambut kembali panjang cantek menawan seperti KUNTUM.

23 comments:

Aweyn said...

er x suke rmbut pjg.. mls nk jage. heeee

intanurulfateha said...

dah bery hari3, x panjang3 pun
pentipu ah kuntum tuh!

Anonymous said...

hahaha padan muka !

Rebelle Me said...

hihihi..
na rambut cepat panjang ye..
syampoo hari-hari..
kot la boleh panjang..
huhuhu

NuSaNa NoSa 91 said...

ha3~ ciannya.. suh la org tarik rmbut tuh.. moga2 ia cept pnjg.. hik3~ ^_^

Heidi Shafiq said...

perasan rapunzel pulak budak ni.. :P

Ain Zulaikha said...

kalau nak cepat panjang pakai lah tonik rambut.. :)

NARDtheNERD said...

rambut i pun dah panjang dan menggerbang.

hahaha.

Aizuddin Hanis said...

nak kc pnjag sng jer cik cimi...gune baja tahik ayam...hahaha..joke jer..

applemasam said...

chaiyok2!!
rjin2 la berak yeaaa!!!!hehe

iRa~" said...

dulu rambut panjang smpai bontot??wahhhhhhhh..hebat!
nak tgk2!!hee

✿ CikCimi said...

@Aweyn
ehehe.
kite pon mls gk aweyn tp suke.

✿ CikCimi said...

@intanurulfateha
no komen.
tny kuntum.
haha.

✿ CikCimi said...

@Anonymous
=.="
thx.

✿ CikCimi said...

@Rebelle Me
hehe.
mmg wajib shampoo hr3 yunk.
:D

✿ CikCimi said...

@NuSaNa NoSa 91
ahaha.
keen nih sekeh kang.
ade lak tarik3.

✿ CikCimi said...

@Heidi Shafiq
mmg la.
ak nk jd cam rapunzel.

✿ CikCimi said...

@Ain Zulaikha
er~
tonik ea ain.
ape tuh.

✿ CikCimi said...

@NARDtheNERD
hehe.
megerbang ea nard.

✿ CikCimi said...

@Aizuddin Hanis
baja?
ko test dl taw.
law bjaye gtaw.
:P

✿ CikCimi said...

@applemasam
u too hunn !
:P

✿ CikCimi said...

@iRa~"
adeh blom smpai bontot ag yunk.
br kt pinggang.
:D

iRa~" said...

ahaha..silap2!:PP
hebat la tuh smpai pinggang!
clap2..:PP