Monday, December 20, 2010

Bile Nak Panjang Nih?


tengok la tengok la aku rase rambut aku terbantut la pasal terkejut kowt sebab aku da lame gile pork tak potong rambut tetibe aku potong zaasssss jew kat salon tuh. ceh konon tak menyesal la rambut da panjang sampai pinggang pastu pegy potong pendek lagi yer pendek lagi aku cakap kat aunty yang potong tuh. termasok rambut depan yang huduh macam pekan. asyik nak kene sepit jew tak bole jatuh jatuh jurai jurai kan kat dahi. eh cepat la panjang rambut cepat la. makcik ORKED iaitu makcik kepade KUNTUM kate kene berak hari hari baru la cepat panjang. tapi makan pun tak macam mane nak pegy berak hari hari kan. rasenya aku kene usaha lebeh. usaha kan tangga kejayaan pastu di iringi doa mesty rambut kembali panjang cantek menawan seperti KUNTUM.

23 Comments:

Aweyn said... [Reply to comment]

er x suke rmbut pjg.. mls nk jage. heeee

intanurulfateha said... [Reply to comment]

dah bery hari3, x panjang3 pun
pentipu ah kuntum tuh!

Anonymous said... [Reply to comment]

hahaha padan muka !

Rebelle Me said... [Reply to comment]

hihihi..
na rambut cepat panjang ye..
syampoo hari-hari..
kot la boleh panjang..
huhuhu

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

ha3~ ciannya.. suh la org tarik rmbut tuh.. moga2 ia cept pnjg.. hik3~ ^_^

Heidi Shafiq said... [Reply to comment]

perasan rapunzel pulak budak ni.. :P

Ain Zulaikha said... [Reply to comment]

kalau nak cepat panjang pakai lah tonik rambut.. :)

NARDtheNERD said... [Reply to comment]

rambut i pun dah panjang dan menggerbang.

hahaha.

Aizuddin Hanis said... [Reply to comment]

nak kc pnjag sng jer cik cimi...gune baja tahik ayam...hahaha..joke jer..

applemasam said... [Reply to comment]

chaiyok2!!
rjin2 la berak yeaaa!!!!hehe

iRa~" said... [Reply to comment]

dulu rambut panjang smpai bontot??wahhhhhhhh..hebat!
nak tgk2!!hee

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Aweyn
ehehe.
kite pon mls gk aweyn tp suke.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@intanurulfateha
no komen.
tny kuntum.
haha.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Anonymous
=.="
thx.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Rebelle Me
hehe.
mmg wajib shampoo hr3 yunk.
:D

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@NuSaNa NoSa 91
ahaha.
keen nih sekeh kang.
ade lak tarik3.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Heidi Shafiq
mmg la.
ak nk jd cam rapunzel.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Ain Zulaikha
er~
tonik ea ain.
ape tuh.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@NARDtheNERD
hehe.
megerbang ea nard.

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@Aizuddin Hanis
baja?
ko test dl taw.
law bjaye gtaw.
:P

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@applemasam
u too hunn !
:P

✿ CikCimi said... [Reply to comment]

@iRa~"
adeh blom smpai bontot ag yunk.
br kt pinggang.
:D

iRa~" said... [Reply to comment]

ahaha..silap2!:PP
hebat la tuh smpai pinggang!
clap2..:PP

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.