Dulu aku nakal !

Tetibe aku macam ter-nak join segmen abg ben yang nih. HAHA. tah banyak banyak segment aku bace, nih satu je aku ber minat. sebab mase sekola dulu aku nakal sangat kowt. =.="

Header blog BEN ASHAAR. Nama sekolah rendah dan sekolah menengah termasuk tahun.
  • SK (P) Methodist 1 KL - 94-99
  • SMK (P) Methodist KL - 00-03
  • SMT (Pert) Chenor Pahang - 03-04
Aktiviti ko kurikulum yang korang cebur.
  • KRS
  • Atlit
  • Taekwando
  • Pencegah Jenayah
Jawatan yang di sandang dulu.
  • Setiausaha untuk semua aktiviti koku.
  • PRS
  • Pengawas
Nama guru kesayangan korang.
  • Adoi memang tak hingat langsung la. puas dah aku pikir nama cekgu.
Subjek paling disukai dan tak suka.
  • paling sangat la suke SENI dan paling sangat gile tak suke addMath.
Kawan baik masa sekolah.
  • mai. sampai sekarang pun still bff.
Cita cita masa sekolah dulu.
  • lawyer. HAHA.
Artis feveret masa sekolah dulu.
  • siti nurhaliza. dulu dy tengah femes tuh.
Perkara yang paling tak dapat dilupakan masa sekolah.
  • patah tangan pastu cekgu addMath lak tuh yang pegy anta hospital.
Jika dapat kembali ke zaman persekolahan , apakah yang ingin korang lakukan.
  • oke aku tak nak kembali zaman sekola. HAHA.
Ceritakan kenakalan yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dulu ( tak kurang 100 patah perkataan ).
  • HAHA. dulu mase teknik aku malas gile nak pegy sekola walau sekola bape tapak je dari hostel. tambah tambah hari yang ade subject addMath. walaupon cekgu tuh garang macam singe tapi aku pandang sebelah mate je kat dy. HAHA. then satu hari tuh aku duduk kat hostel dengan selambe jep tido tak datang sekola pastu hambek kau pukul 11 pagi cekgu buat announcement carik aku pastuh kompem sampai hostel pun dengar kan kan. ape lagi aku dengan muke tak bersalah pegy sekola jumpa cekgu cakap saye sengugut pms la tak larat nih, cekgu nak ape kat saye. HAHA. tuh alasan paling munasabah aku pikir time tuh.

** jangan ikot contoh nih yer adek adek. TAK BAEK. tapi akak berjaye juge masok U yer walaupun nakal. =.=

2 comments:

Rozuan Ismail said...

salam perkenalan..saya rozuan..jom singgah blog saya..

Lulu caldina said...

Sekarang nakal lagi tak?
good luck