Konsert !

 
hari tuh pegy tengok konsert. eh tade la konsert sangat sebab ade booth banyak banyak dekat dataran pahlawan. ymc bebudak masscom uitm alor gajah yang anjurkan. actually aku pun tak tawu memula. tapi sara terbace kat fan page fb couple band. dorang kate nak perform kat melaka. heh! tuh yang semangat nak pegy. si sara lah paling eksited sekali. pastu aku ajak intan sekali sebab ipan pon ade kat melake sebab dorang pegy tengok pameran perkahwinan kat melake mall. kat dataran pahlawan bukan ade couple band je tapi ade fynn jamal, ramli sarip, imran ajmain dan sweetcharity sekali oke. sempat jugak la kitorang bergambar sakan kat sana. kak fynn memang comel gileeee dan rock oke. oke aku memang pemalas sikit nak cite panjang panjang, nak tawu cite bace kat entri intan nih. aku link kan je ler yee. haruslah banyak gambar je kan. hihi. macam gambar kat atas tuh. aku nampak kacak tak dengan rambut meggi dan spec hitam? haha. sile la abaikan gambar gambar kat entri intan yang menampakkan aku tembam gilo dengan rambut nih. haiyoo~

*hi, nama saya kacak.
*perasan sendiri pulak. macam kacak sangat.

19 comments:

intanurulfateha said...

cimi mmg kacak dgn spek mata ituh!
dan dan rambut kamuuu sanagt santekkk!

haishh bile lah rmbut ai nak panjang nehh
T__T

emieysandra said...

xde la tembam..ok je cyunk!

~_^

SiPetani said...

mana gmbar nye... kasi tgk sikit...
autograf amik x? agak2 leh jual dpat duit x... leh buat beli laptop baru aku... =.=

noraim said...

perghh, macho nye dea. hihi.

noraim said...

perghh, macho nye dea. hihi.

✿ cik atie ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

sye jeles!..
dpt jmpe couple :(

isma said...

kakak aku ni makin cantik lol

Bro Fit said...

tark ajax aq ponk.. huh :p~~~

lieya orange M.I. said...

lieya tak pernah tgk pameran pengantin in real life..teringinnnn~~~

fyna said...

curl lawa

✿ CikCimi said...

@intanurulfateha
cpt suh rambut tuh panjang. nty kite buatkn curl nih. :D

✿ CikCimi said...

@emieysandra
hihi. law tgk kat cermin selalu terase dr tembam. =.="

✿ CikCimi said...

@SiPetani
heh. gambar pegy tgk kt blog intan. aku pemalas nk upload la. knp aku kne beli lappy baru ko? hah hah? :D

✿ CikCimi said...

@noraim
machooo ea dik? hihi.

✿ CikCimi said...

@✿ cik atie ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
nty law couple perform kt kl anda pegy la pulak. :D

✿ CikCimi said...

@isma
cantek ke megat? hihi. nah gula3 doposen. :P

✿ CikCimi said...

@Bro Fit
macam pulak ko nak pegyyyy bl ajak kan kan. :P

✿ CikCimi said...

@lieya orange M.I.
hihi. nty law ade kt tmpt lieya leh la pegy. :)

✿ CikCimi said...

@fyna
thx fyna. :)