saye nampak KACAK seperti budak darjah 6 ke?

salam. owh sungguh terajin nak update malam nih. korang rase aku nampak kacak tak dengan rambut pendek? baek cakap YA. nanty aku upah sugus doposen eh. bagus bagus. haha. cis ade la kekesalan jugak bile rambut da pendek macam nih. aiseh sebenarnya nak potong cara laen tapi aunty kedai tuh terpotong cara laen. dem gile. aku redha je la. ape nak buat ag kan. sob sob. pastu sang kekaseh kate tape la, tade la pendek sangat. ish was was betol. rambut yang panjang gile aku simpan tuh bole jadi pendek macam nih. dah dah cukup dah pendek bukan bole sambung ag bagi panjang. =.=
alahai budah darjah 6 mane la aku kutip nih comel betol. eh aku bukan perasan tapi ade la siket perah santan. penat merapu owh nak tido sebab penat gile badan hari nih. haha.

5 comments:

asfz lily said...

haha...hai KAKAK!!
cantek rambut!

tyka chou said...

ngeh ngeh ngeh! kacak je laaa!

bunga said...

:)..

Encik Psychopath said...

cantik baju.

whatever kew? said...

si tua taw x rambut i pown pendek cmuh taw.give up idop dah