Wednesday, May 18, 2011

Wayang Free.

Salam. sempena pembukaan GSC dekat jusco AEON maka dorang ade buat tayangan free selame beberapa hari bermula 14 Mei hingga 18 Mei 2011. Antara cerita yang ade seperti Hantu Kak Limah Balik rumah, Cun, Khurafat, I Am No 4, Green Hornet, Rio, Mars Need Moms 3D, The Tourist, Don't Go Breaking My Heart, I Love Hong Kong dan banyak lagi. kebanyakan nye adalah cerita lame tapi cube korang bayangkan. kalau cerita lame pon bole beratur panjang berjela sampai separuh Jusco sebabnya adalah free inikan pula kalau dorang letak cerita baru.
hah? nampak tak berape jauh kene beratur? nampak tak kaunter wayang kat mane? nun hujung sane. nih pon dah separuh jam baru terpikir nak amek gambar. cube bayangkan bile sampai kat kaunter je akak manis kaunter yang cantek jelita kate "tiket dah habes la dik." hahaha. memang buat lenguh kaki la. aku rase aku tengok citer Hantu Kak Limah [walaupun dah berpuluh kali aku tengok dekat rumah tapi layankan je.], Beastly [ni macam cite beauty and the beast] dan Khufarat [menyesal aku masok nih. asek terkejut aje]. cite cite laen semuanya cepat full. aiseh. terutama sekali yang cerite malam punya. nih aku rase mesty pepagy buta dah tercongok kat depat wayang nih. kempunan jugak la aku nak tengok cite Rio dan I Am No 4 tuh. download tak pon beli CD je yang 5ringgit kan kan. 
so wayang dah dekat. next sem kalau aku dengan sara teringin nak tengok wayang tak payah susah susah pegy dataran or mahkota. pegy jusco AEON sudah. haha. eh tapi MBO yang dekat jusco ayer keroh pon aku tak pegy ag. haha. eh gambar kat atas tade kaitan pon.
dah kenyang tengok wayang kitorang pegy makan dominos pizza. dine-in punya. kenyang sehhh. korang tawu tak pizza panas panas ag dengan cheese yang meleleh leleh. dua regular pizza 30ringgit sahaja. dominos tengah buat offer kowt eh ke memang dominos selalu buat offer. makan la sampai kenyang oke. hah mesty korang terliur kan kan.
lepas tuh sempat ag singgah klebang untuk sesi bergambar dan aktiviti tadah muke bawah matahari idea si tyka dan juga sesi maen kejar kejar polis entri kowt sebelom hantar si tyka kemudian si sara dan barulah aku yang balek rumah makcik. owh penatnya hari nih. ish ade banyak ag gambar tapi nak upload 4 pun memerlukan 1 hari kang upload banyak korang muntah hijau pulak. =.="

*aku agak pemalas siket nak update blog sekrang nih. lappy asyik buat hal je. on lame siket blank je. risau plak aku. cepat la habes AK, bole aku keje carik duit.
*tade mase nak blogwalking la. nanty aku pegy blog korang bile ade mase. btw thanks pade yang maseh sudi singgah.

6 Comments:

intanurulfateha said... [Reply to comment]

rindu

Cik Ezy said... [Reply to comment]

giler ramai org nk tgok wyg pree..
hahakk

Ana Farhana said... [Reply to comment]

nak itot...
huhuhu...

asfz lily said... [Reply to comment]

finally, aku xdpt pon p tengok wayang free...damn! =.=

noraim said... [Reply to comment]

amboi akak. bunyo]i free cepat jek .hihi.

enyheartsdiamond said... [Reply to comment]

rindu kamu lah! :D

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.