balik rumah.

salam. dah tak payah nak poyo sangat gambar tuh. tade la kampung mane pun umah aku tuh. nih bukan kes balik kampung tapi balek bandar. sebab dah memang umah aku tengah bandar pun. haha. sekarang nih aku on the way balek umah dengan beg bagasi dan beg beg sampingan seperti beg handbag beg lappy beg kasut beg bantal. gile la banyak beg aku bawak. sape free besok?? datang jemput aku please please please. jemput dekat eh cop bus dari melake berhenti dekat mane ea? terminal baru ke atau bukit jalil lagi? =.=" mane mane la. eh tolong la datang jemput. kang aku ade rupe indon pon ye jalan dengan beg banyak banyak. eh lagi satu cop, aku balek umah naek bus? T_T bia betoi? kalau dah on the way tuh betoi la tuh. dah tade sape nak anta dengan jemput. layan kan je bus nih. have a safe journey cimi. ei poyo 2 jam je pon kan. oke dah tuh je nak taep. babai.

7 comments:

fArAh07 said...

wuwuwu~
same la kite
xde kampung

adrinaqamarina said...

yimi!


hehe.


yina kalau boleh, kalau balik umah, bawak beg paling sikit ah! baru cool.

:P

Cik Ezy said...

home sweet home..
hee

-fizA- said...

yuhuu~

lama giler tak singgah sini! ^__^!

enyheartsdiamond said...

cimi yayang.. nak join kontes sempat lagi la dear.. tp kalau nak jadi hakim pun boleh.. takde hal.. alang2 blogwalking sekali.. hehe..

selamat bercuti! :D

bunga said...

mmg duk kg dari dulu..ahaa

zaty faisol said...

haha.
balek bandar lah cam gitu, bukan balek kg :)