Auww Jumpa Gelpren Lame!

salam. semalam pegi keluar jap. then sempat jugak jumpa si rohaaaaa nih. rinduuuu taw dekat si keding tuhh. dah la makin kurus keding macam tak cukup zat je aku tengok. cuti kat rumah tak makan ea ea? haha. jumpa dalam pukul 2 camtuh la sebab beliau baru je habes kelas. eh dah masok kelas keeeeee? lalala~ sebab beliau belaja dekat unikl. so ipts memang masok cepat kan kan. jumpa kejapppp je pon. aku macam segan segan kucinggg plak dengan kawan beliau. #gedik pung pang pung pang cakap sambil beli barang jap pastu hantar beliau kat lrt passar seni. bai bai bai. #sobsobsob sengal betol padahal aku asyik gelak je jumpa beliau. mesti kawan kau kate aku sewel kan. haha. ekeleh hostel kau sejengkal je kan kan. sile la manfaatkan mase free datang rumah aku yang bersepah nih. haha. 
oke nak offline. lappy dah panas. =.=

*aku kacak? haha. mekasehhhhhh~

11 comments:

✿ cik atie said...

penah ko tg aku gemuk ke kak??
aah.. jmpe kejap jew..!
xpe,, akn ku bertndang jua ke rumah kau! tungg jelah... ! hahahaha

Ema Razali said...

meletup lappy tu kang haha :P

Hashira Yusoff said...

wah bestnya dapat hangout dgn kwnnn!!


-->Ramadan: Allah IS MOST MERCIFUL & COMPASSIONATE!

adrinaqamarina said...

kemain cakap orang keding tau, dye pon keding jugak laa. :P

syafiqakarim said...

haha ah,dia lah yg menyebab kan
kita putus kan yunk?
hahaha

✿ cikcimi said...

@✿ cik atie
hahaha. wekkk.

✿ cikcimi said...

@Ema Razali
fuhfuhhh jangannnn. mintak simppangggg.

✿ cikcimi said...

@Hashira Yusoff
ahaaa. rinduuuu je. :)

✿ cikcimi said...

@adrinaqamarina
erk. kite ade isiiii sikitttt. :P

✿ cikcimi said...

@syafiqakarim
haha. tuh la tuh la. huwaaaaaa. :P

bukudiarysofea said...

Dah macam tengkorak dah aku tengok. Hehe. Oi cimot. Nak kuih raya tau balik nanti. tenkiuuu lalala.