#boiprenkite bile nak bagi kite bunga?

salam. semalam malam mak aku balek rumah siap bawak bunga segar. 3 batang ros je. eh cop kuntum kowt tah la untuk bunga orang panggil ape aku pon dah lupa. kawan mak aku bagi sebab mak aku pegi tolong tolong kawannya yang anaknya nak kawen hari nih. mak aku tolong buatkan hantaran je pon. suka lah bunga bunga nih. sok lusa tulat bile aku kawen pon nak pakai bunga segar cengini la. baru la kacak kn. #tetibe bile kite nak kawen nih ish. eh #boiprenkite bile nak bagi kite bunga cengini. haha. memang alamat la law #boiprenkite bagi bunga. dulu zaman sekolah sekolah penah la dapat. sejak dah besar sikit nih takde sape pon nak bagi bunga. beli bunga sendiri penahla. tuh pon untuk letak dalam rumah je. 
eh okela nak keluar eh cop orang kate jalan semua tutup kankan eh cop berita yang kate tadi. takpe sebab aku duduk dalam kl nak keluar dari kl bole je kan.

*saje merapu meraban kat blog sendiri. :D

4 comments:

enyheartsdiamond said...

kalau org hadiahkan bunga mcm romantik kan? hiks :D nanti kita tukar2 bunga eyh cimi love <3

✿ cik atie ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

bunga dekt klcc 2 kntum murh jew.. 10 inggit kot.. beli sndri yew!

✿ cikcimi said...

@enyheartsdiamond
boleeee. untuk eny ape pon boleee. jum tukar bunge bile jumpa taw! <3

✿ cikcimi said...

@✿ cik atie ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
alaaa. aku nak orang bagi baru ade feel. :P