Thursday, July 21, 2011

Hizami, Nak Header Satu!

salam. hah, nih lagi sorang blogger yang aku kenal mase gathering kat melake hari tuh. tade la kenal mane cume sempat hi hi bla bla bai bai amek gambar je. haha. beliau ade buat giveaway free header. nak taw lagi sile klik gambar bawah nih.

'Ke hadapan Hizami, saya nak header satu sebab nak merase header yang orang laen buat selalu buat sendiri pakai taram je. sebab header saya biase biase je. sebab lagi saya dah join kan. sebab lagi kamu kan kacak. haha.'

tag ; cik atie
haha. gile tak reasonable langsung aku punya sebab nih. aiseh. hizami sile la bersabar ye. korang nak join tak? eleh meh le join walaupon tak reasonable punya ayat macam nak rasuah hizami siap puji lagi. okebai.

11 Comments:

buaya said... [Reply to comment]

salam ziarah

jom ke blog buaya dan jadi follower sekali k

anamizu said... [Reply to comment]

wahhh ade eh GA ceni???
cik ana nk join gak lah..
header x smart T___T

Cik Ezy said... [Reply to comment]

nt dpt header yg kebaboom pnye..
hehekk

adrinaqamarina said... [Reply to comment]

hehe. kelakar part kacak tu. amek kesempatan~ ayop! kang sume org guna ayat sama :P

adrinaqamarina said... [Reply to comment]

eh baru perasan HYE NAMA SAYA KACAK :P

Aweyn said... [Reply to comment]

nak gakkkkkkkkk. header aweyn huduh -.-

✿ cik atie said... [Reply to comment]

cik atie tuh sape?? sape?? sape??

..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

terima kasih sudi join!
ngee.
eh. pernah jumpa ek sebelum ni ?
:P

good luck ye.

belogkayangan said... [Reply to comment]

semoga anda terpilih :)
header comel :D

fadlisabri said... [Reply to comment]

gud luck!

visit here frm Egypt~

http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

Mra Mastura said... [Reply to comment]

gudluck ye XD

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.