Kerinting Kerinting.

salam. malam tadi maksudnye malam semalam bukan malam sekarang. aku tade keje nak buat. banyak sangat mase terluang jadi aku kerjakan rambut adek aku. sebab aku ade sorang je adek pompuan. maka beliau sorang je la yang aku kerja kan. lagi pon dalam rumah yang terlebeh besar nih. cuma tinggal 4 orang termasuk aku dengan adek aku, 2 lagi ibu dengan ayah. lagi 2 orang adek laki aku dah belah masok belajar. kalau ayah tade kat rumah, tinggal 3 orang pastu kalau pukul 8 ibu dah tido dalam bilek jadi tinggal la kitorang. haha. adek aku tengah sibuk sibuk siapkan addmath beliau. ceh kalau kepale otak matematik nih, hari hari ngadap kire kire pon tak bosan. tah ape beliau makan mase kecik bole jadi suke dekat addmath. haha. oke dipendek kan cerita aku pintal aku gentel aku gulung aku ikat aku goreng eh semua aku buat. lepas tuh dah siap. eh beliau memang tade masalah kalau aku kacau beliau study sebab telinge beliau dah sumbat dengan earphone. =.=" maka inilah hasillllnyeeee;
tolong abaikan muke adek aku yang sangat terlebeh senyum tuh yeee. seee? cantek kan kan? ekelehhh ibu aku kateee cantek la hoi. so sape yang teringin rambut macam nih tak payah susah susah pegy salon. bole datang rumah aku bayar duaringgit je aku buatkan sambil tengok tv lagi. haha.

*jum layan ana lu'lu. haha.

13 comments:

cik Dil said...

boleh la ni, buat duit time kt kampus..hahaha

intanurulfateha said...

nanti buatkan utk kiteeeeee! tunggu rmbut kite panjang sikit! :p

adrinaqamarina said...

sejibik sejiban nampak macam muka cimi tau!

Ema Razali said...

lawanyaaaaaa! buatkan rambut ema gini. haha :D

Zetty Selamat said...

pasneh takyah wat kat saloon !
mahal gile pork !
dari bazir 2rat, nak suh cimi wat la, baru 2hengget !

>.<

Syue said...

Okayy, nnt kite datang rumah, nak rambut keriting camtu jugakk xD

✿ cikcimi said...

@cik Dil
bole bole. pasnih tengok la ade iklan. haha.

✿ cikcimi said...

@intanurulfateha
hahaha. oke syg. dr ri tuh nk buat xbuat3 jgk. =.="

✿ cikcimi said...

@adrinaqamarina
haha. tgk gambar mase kecik lagi sepesen. bezanye dy gelap kite cerah. :D

✿ cikcimi said...

@Ema Razali
boleeee.meh datang sini. :D

✿ cikcimi said...

@Zetty Selamat
boleeee. sile3. bln semilan sile dtg hostel. haha.

✿ cikcimi said...

@Syue
oke jeput dtg rumah yeee. :D

bukudiarysofea said...

Eh eh. Boleh buat bisnez lah kat kampus kiteeee.