Saturday, July 09, 2011

Porak Poranda.

salam. selalu aku porak porandakan blog sendiri je. takpon ade 1 blog yang memang aku buat untuk test html code yang aku ubah ubah jadi ape. aku tak penah pon design design blog nih tapi tadi member mintak tolong sebab template lame beliau yang aku masokkan sebelom dah hilang. alang alang dah dapat email dengan password tuh habes semua aku rombak sesukasuki. widget widget yang memberatkan pon aku masok tong sampah. erk ampunnn ye. haha. dah tak de kerja kan. sebab beliau cakap tak kesah la camne pon janji ade rupa kan. pastu beliau kate janji nak kaler pink. hah amek kau semua pink aku letak. kalau lari kaler siket tuh ke pepel dan merah je pon. background semua aku amek kat google je.
heh yang header tuh pon aku maen taram je. takde idea doe. kau tengok la blog aku punya header pun takat paling simple je. ish hentam je sekali dengan ayat ayat pon. naseb kau la.

*oke aku taw huduh kan. tangan tak ketif cengini la. tengok aje blog aku yang comot nih. =.="

12 Comments:

Nur Syazana Mohammed Sani said... [Reply to comment]

nampak okay la dear ^^

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana ^^

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/jadi-popular-hanye-dengan-1-click.html

Aweyn said... [Reply to comment]

comel laaaaaaaaaaaa! kreatif ye cimi,x gitaw aweyn pon. pasni boleh la upah cimi wat header tuk aweyn. hiks :)

intanurulfateha said... [Reply to comment]

meh kite edit kan belog cimi. kasik paswed n emel k. PM kt fb :)

tokaiRLz Fzl said... [Reply to comment]

kak cimi buatkan utk sy gak bleh????
hehe :)

post terbaru:
[Tutorial]Making your own theme using UOT Kitchen
Froyo dan Gingrbread dalam X8
ADOBE FLASH PLAYER FOR ANDROID ARMv6 ( ARM 11)

Mokde said... [Reply to comment]

betul la tu, kami pon dah bosan dengan blog kami, tolong makeover hahaha ada pengeras ke?

m!S$ sImpLe.. said... [Reply to comment]

kakakakaka femes jap!!
haha!

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@Nur Syazana Mohammed Sani
heee. mekasehh. :)

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@Aweyn
untuk aweyn boleee ajee. :)

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@intanurulfateha
yeahhh! ade orang nak edit kan. <3

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@tokaiRLz Fzl
boleee adek tokai. lanje akak kepsi. :P

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@Mokde
heee. bole jeee. nanty bagi email dan pass kat meme. suh meme bagi kat cimi ea. :)

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@m!S$ sImpLe..
haha. senget.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.