Sunday, July 17, 2011

Eh, Lupa Tajuk La.

salam. huh rase macam lame tak update blog. erk bape hari tuh kire lame la jugak kan kan. hari hari aku kat rumah memang membosankan. cop sangat triple membosankan. tambah tambah law tade orang kat rumah seperti weekday. aiseh. =.="
hari sabtu semalam aku pegi amek adek aku dekat sekolah, beliau ade camping untuk pengawas. sebab datang tercepat bile tanya pak guard pukul 4 baru dorang habes. so pegi la lot parking dekat tangling tuh. naseb tade kete, eh hari weekaand memang la tade kete kan. haha. so ajar la mak aku bawak kete. fuh~ bukan mak aku yang berpeluh peluh tapi aku yang berpeluh peluh. mane tak nye ade ke memula tuh kekonon la takut mane minyak mane brek mane nak masok gear bagai. sekali aku yang duk sebelah nih yang rase macam nak kene saket jantung. sesuka suki je tekan minyak kuat kuat. dah la kete gedabak besarnye. pastu suke gelak ketawe plak tuh bile dah tekan minyak kuat kuat. pastu nak behenti tak tawu macam mane. punya penat aku jerit jerit dalam kete kate seloowwwww selowwww, breekkk tekan breekkk. #pengsan
eh macam dah lame tak pakai tudung macam nih kan kan. ape ape? haha.
pastu balek tuh dah nak dekat sampai rumah tetibe berlaku kemalangan kecil tapi costing nak repair besaarrrr oi. berderau darah aku macam nak terbenti jantung bile bunyik dentuman tuh. owh gambar aku lupe nak amek. haha. esok lusa je la yer.

*eh tak tawu nak cakap ape kat blog nih. =.=

16 Comments:

Langit Pertama said... [Reply to comment]

Huhu... Beraninyer dier ajar mak bawak kete.. Berderau darah membacanyer.. :D

bunga said... [Reply to comment]

aduhh...hati-hati cym..

✿ cik atie said... [Reply to comment]

cri2 shoutbox xjmpe.. rupenye xde,,
eh pak cik shukor dh beli kereta bru ek?

intanurulfateha said... [Reply to comment]

aritu kite pakai tudung bawal pegy lepak dgn kawan3 pastu kwn kite ckp, "intan, kenapa ko pakai tudung?"

omg! T__T

BENA said... [Reply to comment]

skg ni selalu pakai selendang kan ? sampai pakai tudung cam gini dah laennnn . hehehhe ;)

merahitujambu said... [Reply to comment]

haah..lama x pakai bawal..

Eyka said... [Reply to comment]

#eh..nak cakap awek kat atas ni triple cun bole tak? ehem2..haha:P

Syue said... [Reply to comment]

Ajar mak bawak kereta? Alooo comel je :)

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@Langit Pertama
haha. berani jer.

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@bunga
heee. baekkkk. :)

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@✿ cik atie
aha. aku da buang. ssh nk follow up law kat situ. law kat komen sng. :D

eh dr kite konvo ri tuh da pakai kete nih. =.="

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@intanurulfateha
adeh. xbg moral support le. =.="

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@BENA
haaa. tawu tape. rase janggal. =.="

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@merahitujambu
hahaha. biase ler sejak da kua shawl kan kan. :D

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@Eyka
boleeee. cpt3 nak kite lanje ape. haha.

✿ cikcimi said... [Reply to comment]

@Syue
hahaha. mak tanak laja dgn ayah. nak laja dgn kite. :D

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.