Selamat Hari Raya Aidilfitri.

salam. entri nih aku dah siap buat auto-publish sebab kat kampung line sangat teruk. pastu tetentu plak aku sibuk tolong vacum karpet, pasang langsir, tukar sarung kusyen, kemas itu ini semua la. sebab setakat nih paling awal balik haruslah famili aku. yang laen mungkin malam raya tak pun pagi raye la kot. =.=" so kesempatan ni aku nak ucap selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir batin. mana taw aku ade salah silap yang tak nampak dekat korang. korang korang punya salah silap pun aku dah maafkan oke. sesama la kite saling maaf bermaafan kan kan. okela korang hari pon hujan ni. so kene taep dengan cepat dan pantas. nanty aku cerita pasal raya kali nih dekat next entri oke. semoga raya aidilfitri korang baek baek aje.

*korang jangan maen mercun sangat taw. jage diri.
**tahun ketiga raye dengan boipren. oh rindunye. mesty beliau tengah sibuk keje.

1 comment:

bunbun said...

haha main bunga api pon tidak. ape lagi mercun. selamat ari raya cik cimi ^^