hey girl !

salam. ish sibuk bebenor tak update blog ni. memang sibuk sampai nak pecah kepale. idea nak update pon jadi lesu melu je tetiap hari. oke nih nak cite pasal semalam. semalam aku pegi tido dekat puteri resort ayer keroh dengan free. wow wow! seronok makkk lompat lompat atas katil empuk dengan bilek air cond sampai lupa diri. HAHA. actuali kawan aku ade kursus dekat situ so sebab malam tadi beliau tido sorang so aku pon join sekali so macam wah wah dah lame tak tido tempat macam ni. before onenightstand dengan beliau, aku dah bawak beliau jalan jalan kejap kejap kat melake sekejap jela. hoi hoi tunang orang mane bole bawak keluar lame lame oke. eh bile aku nak jadi tunang orang plak ni #gatal. owh siyesly i miss her like crazy. korang bayangkan dekat 6 tahun tak jumpa oke. time e-day beliau pon aku tak datang. mase jemput beliau dekat dekat puteri resort tuh aku macam da lompat dan pelok beliau kuat kuat. dulu kecik je, sekarang wah wah kau makin berisi nak kalahkan aku ke hah? erk macam makin mature betol #bakalbiniorangkate. btw thanks for dinner treat and the cute hp strap. i love it and da siap gantung oke mase kelas pagi tadi. very the tak sabar siap suruh classmate pasangkan. please please datang lagi sebab nak peluk ciom kau banyak banyak banyak. iloveyouLEEYA !
handphone yang tak seberape dengan strap yang comel. *eh hp strap ke namanye? whateva la. eh kenape aku tak letak gambar sendiri? sebab gambar sendiri comel sangat. kang ade yang berkenan nak buat pasangan. *kasik lempang sikit. HAHA. oke oke nak pegy study. babai.

2 comments:

✿ cik atie said...

bnyk nye ko ckp weh..
ha3.. :P

Juliet_iRa~" said...

puteri resort cantikk!
ira pnh gi iftar kat situ..
heee