Baju Kurung Photoshoot.

salam.

tempat : padang ayer keroh
tema : baju kurung
masa : 1 - 2petang
dah bace tajuk betol betol kan? so, ni entri penuh ekspresi  je. tak dapat di ungkap dengan kate kate punya la. bertemankan cahaya matahari yang terik, aku dan sara telah membuat satu sesi photoshoot yang merakam 147 keping gambar. tapi dalam ni takan nak letak semua. letak 8 keping cukup la kan kan. 
 
 saje je bagi gambar xtra large sikit. bia muntah hijau korang tengok muka suci aku. naseb mate la. haha.

10 comments:

sya hassan said...

canteq dear! (:

cik nana said...

wah ggih nye bgmbr tgh panas. hihi btw nice dear. ;)

Syariniey Amran said...

cantiknyaa :)

Juliet_iRa~" said...

sempat lagi photoshoot tgh2 panas tu cimi!heee

terbaikk..:D

bukudiarysofea said...

Hihihi

noraim said...

lawa lah akak. boleh jadi model kot lepas neh. hihi.

BENA said...

wahhhhhhh ! model pulak cimi skang. hehehe ;)

✿ cik atie said...

ah! mnyampah! :(

Cik Asfz said...

wohoooooO!!!
gigih bergambar di bawah sinaran matahari yang terik ye! HAHA

Anonymous said...

Gambar ngan payung tu kelas!