Sunday, November 27, 2011

Baju Kurung Photoshoot.

salam.

tempat : padang ayer keroh
tema : baju kurung
masa : 1 - 2petang
dah bace tajuk betol betol kan? so, ni entri penuh ekspresi  je. tak dapat di ungkap dengan kate kate punya la. bertemankan cahaya matahari yang terik, aku dan sara telah membuat satu sesi photoshoot yang merakam 147 keping gambar. tapi dalam ni takan nak letak semua. letak 8 keping cukup la kan kan. 
 
 saje je bagi gambar xtra large sikit. bia muntah hijau korang tengok muka suci aku. naseb mate la. haha.

10 Comments:

sya hassan said... [Reply to comment]

canteq dear! (:

cik nana said... [Reply to comment]

wah ggih nye bgmbr tgh panas. hihi btw nice dear. ;)

Syariniey Amran said... [Reply to comment]

cantiknyaa :)

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

sempat lagi photoshoot tgh2 panas tu cimi!heee

terbaikk..:D

bukudiarysofea said... [Reply to comment]

Hihihi

noraim said... [Reply to comment]

lawa lah akak. boleh jadi model kot lepas neh. hihi.

BENA said... [Reply to comment]

wahhhhhhh ! model pulak cimi skang. hehehe ;)

✿ cik atie said... [Reply to comment]

ah! mnyampah! :(

Cik Asfz said... [Reply to comment]

wohoooooO!!!
gigih bergambar di bawah sinaran matahari yang terik ye! HAHA

Anonymous said... [Reply to comment]

Gambar ngan payung tu kelas!

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.