Sunday, December 04, 2011

Rindu.

 
salam. macam sebulan tak jumpa family bile sekarang aku dah homesick. padahal raye haji hari tuh aku da balek dah. dulu time family aku pegi haji tade pulak perasaan homesick ni nak mengada ngada datang. it's not reli homesick la aku rase. just macam aku rase nak manja manja dengan dengan dorang. nak makan tuh nak makan ni nak beli tuh nak beli ni nak itu nak ini. so the mengada ngada part memang banyak. tadi ayah dah tolong bawak kete kancil aku pegi tukar keempat empat tayar. dan aku pulak keluar berjalan jalan dengan ibu dan adek untuk membuang masa. tapi still i missed them. tak sampai 5 minit pon dorang pegi rase macam dorang bawak semangat aku pegi sekali. walaupun tadi dah keluar jenjalan ibu tanya nak ini nak itu nak ke nak ke tapi aku jawab tanak. walaupun dah pelok kuat kuat tadi. tetap aku masih rase rindu. tengoklah taip entri ni pon da mengalir sekali hingus. dah dah cukup sekadar peringatan untuk hari ni. karang berderai derai lagi banyak pulak. gudnite.
Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.