Saturday, January 28, 2012

Beby Pink.


salam. khamis lepas beby pink aku da format dan juga da upgrade ram. hoyeah hoyeah. yela kerja sem lepas kene bagi format semua. naik sem depan bole instal baru lak. bukan takat tuh aje, siap kelepak kelepuk dorang bukak beby pink tuh. haih. eh aku tak marah dorang kepak kepak beby pink tapi baru first time aku tengok orang bukak laptop. selama ni tahu bukak pc je. see, amek je kos it tapi basic macam ni pon bengap lagi. sebenarnya takde la bengap mane tapi aku rase aku tak amek tahu semua tuh. pehhh. tak payah cakap bagaimana rupa dalam beby pink ni. habuk 10 inci berkepul kepul. membebel pulak tukang bukak tu. btw thanks dekat man kawan aku dan chan kawan man sebab sudi servis beby pink aku tanpa charge. ekekeke. setahun lagi aku anta servis lagi ea. baru dapat rase laptop dah tak panas macam dulu sampai boleh goreng telur. dan takde bunyik bising mengaum lagi dah. oh my beby pink. muahehe.

* sape sape nak servis or beli laptop or ape yang berkaitan meh meh aku nak bagi no telefon kawan aku ni. eh tapi korang mesty la die charge tapi for sure tak mahal punya. jangan risau lah. :)
betul tak man? muehehe.

4 Comments:

Noraim said... [Reply to comment]

amboi, moden nya 'anak' akak nama beby pink. hihi.

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

area selangor blh tak?heee

ira dah lama xformat lappy ira.

cikcimi said... [Reply to comment]

@Juliet_iRa~"
Bole je ira. Kawan cimi ni duduk meru tak silap. Haha. But die selalu pegi pj, s.a and etc.

cikcimi said... [Reply to comment]

@Noraim
Haha. Biaseeeee.

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.