Renovation.


salam. semalam kelmarin aku ade tukar yang dalam template designer kekonon macam malas nak edit blog sendiri. sampai ade jugak hati nak upah orang je la buatkan. alih alih malam tadi aku rase macam tak kiut plak. kalau tuan blog kiut, blog pon mesty kene kiut jugak. haha. nasib la ade yang muntah hijau bace post aku yang perasan sangat ni. dan akhirnya siap jadi macam ni la. alahai tak cantek kiut pon tapi simple simple sedap mata memandang. lagi satu aku suka kaler yang pucat pucat soft soft light je macam ni. lagipun da masuk tahun baru, blog pun bertemplate baru. haha. padahal isi tak penah nak baru pon kan? hah mesti ade yang kate macam tuh. tah menda la taip, macam mane bole ade blog die ni. kenapa la orang nak follow die ni. mesti jugak ade yang cakap macam ni kan. blog personal haruslah tak sama dengan blog ilmiah, blog berita, blog hiburan dan segala jenis yang lain. sebab blog ni sama jugak macam diari aku rase. so ape aku nak cakap aku cakap, ape aku nak taip aku taip, ape aku nak cerita aku cerita. semuanya bergantung pada aku sendiri. dah nama pun aku ownernya. kalau setiap blog gayanya sama dah nampak plak orang yang sama taip 10 blog. haha. okela. enough is enough.

credit;
background : google.
tutorial : google
designer : cimi

3 comments:

QUEENPINK said...

jom join ga

http://roszaliza.blogspot.com/2012/01/queenpink-lucky-draw.html

✿ cik atie said...

cuteee...
nk cmni jugkkk

fathiahRAIHANA said...

dok nak tukar style jgak blog ni pn, tp takde msa -,-