Tuesday, January 24, 2012

Bercakap.


salam. aku memang jenis kurang bercakap. aku jarang cakapkan sesuatu itu betul atau salah. selalunya aku akan ikut je keputusan yang telah ditentukan. aku memang kurang gemar bercakap tanpa sebab. disebabkan kurang bercakap maka pergaulan pun terbatas. untuk memulakan sesuatu perbualan dengan orang yang aku tak biasa mungkin agak susah pada mulanya. tapi tak semestinya aku kurang bercakap aku egois. kadang kadang aku cuma tak tahu ape yang patut aku cakapkan, aku bualkan dengan orang disekeliling. melainkan aku di tanya, itu memang aku punya jawapan. tapi aku takde masalah bercakap dengan kawan kawan yang telah rapat. cuma aku agak pendiam aku rase. asalkan orang approach aku bercakap, insyaAllah aku bole berbual dengan baik sekali. cuma kebelakangan ni, aku lebih banyak berfikir dari bercakap. dan aku rase itu bukan satu kesalahan kan?

* hobi mase cuti aku, makan dan tido. :)

3 Comments:

Aweyn said... [Reply to comment]

itu bukan suatu kesalahan. itu suatu sifat yg mmg da ada kt diri cimi. so chillax! :)

BENA said... [Reply to comment]

same la , kalo dengan org baru kenal tak reti nk bckp apa .:)


tak jadi kesalahan pun cimi oiii :P

fathiahRAIHANA said... [Reply to comment]

tak la. tak salah pun :)
org tak byk bcakap ni nmpak misteri sikit, hihi.
ala kal semua org ats dunia ni jnis suka bcakap sapa yg nk dgar -,-"

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.