Utusan Raja Sehari

salam. tempek dulu muka aku besar besar bagi kasik segar sikit mata kan. haha. dah nak dekat sebulan aku duduk rumah. hari hari makan tido online tengok muvie. lelame boleh montel aku rase. haih. lepas tu pulak asal hujung minggu je mesti pegi orang kawen. dua kali seminggu save the date untuk orang kawen. satu hari dekat dua tiga rumah. naek muak jugak la aku makan nasi minyak ni. paling latest dan jauh semalam punya orang kawen dekat merlimau melaka. tapi kali ni aku suka, sebab aku suka tengok pelamin dan pilihan kaler mereka. kaler kaler pastel dan simple. cantek sangat bagi aku la. kalau sempat time aku nanty pun nak kaler kaler pastel je. ah berangan sampai ke bulan la kau cimi. aku memang jenis suka kaler lembut lembut, garang terang gelap sangat tu aku memang kurang. lagipun feberet kaler aku pink dengan putih. asal beli baju mesty dua kaler tuh je. haha. tapi baju kurung macam macam kaler la aku ade sebab mak aku yang tolong belikan. oke dah melalut macam macam da.

aku rase aku dah tak hyper macam dulu kala bile update blog. aku pun dah tak tahu dan tak tahu serta tak tahu ape patut aku taip. taip kisah sendiri bebanyak macam angkat bakul pulak. tah sape sape je yang bace but btw thanks pada yang baru follow or buka or what so ever la. aku terharuuuu.

6 comments:

nida husna said...

best pe duk rumah jer. tak payah pikir study hihihi :)

Noraim said...

akak bila nak kawen? kikiki.

Juliet_iRa~" said...

heee..cimi!dah habis study ek..:)

jom2 jumpa..ngeeee...

:)

cikcimi said...

@nida husna
Tawu tape. Tayah pikir asemen. :D

cikcimi said...

@Noraim
Wow~ Aim duluuuuuu. :P

cikcimi said...

@Juliet_iRa~"
Belom ag la. Baru cuti. :D